“محمد محمودیان ” کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ؛عمر قول و شعارهای پوچ و واهی بسر آمده است /شهروندان به عملکرد و کارنامه ارایه شده توسط کاندیداها رای دهند

0 25

محمد محمودیان کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های عنوان شده عنوان کرد : عمر قول ها و شعارهای واهی به سر آمده و شهروندان به آنان که دارای رزومه اجرایی قوی هستند برای انتخاب در پارلمان شهری رجوع می کنند .

عصرکاسپین/ محمد محمودیان کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت که عضویت در شورای اسلامی دوره سوم شهر رشت را نیز در کارنامه خود دارد ضمن یادآوری فعالیت های انجام شده توسط شورا در آن دوره گفت : ۶۰ اقدام ماندگار عمرانی ، رفاهی و خدمات شهری در دوران شورای اسلامی سوم رشت که خود بنده نیز در کرسی عضویت شورا حضورداشتم ، صورت گرفته است .
وی با یادآوری اینکه در آن زمان بیشترین درصد مراجعات شهروندان مربوط به ساخت و ساز بوده است ، گفت : حذف کامل ۲۵ درصد خودیاری مردم به شهرداری از مصوبات آن دوره می باشد .
محمودیان ادامه داد : نهضت آسفالت از سال ۸۶ تا سال ۹۰ در تک تک خیابانها و کوچه های رشت انجام شد و البته این وظیفه ی شهرداری است که آسفالت کند و در آنزمان نهضت آسفالت محلات را آغاز کردیم حتی کوچه هایی که فاضلاب نداشت را نیزبه نحوی برای سهولت شهروندان آسفالت نمودیم .
وی به دیگر مصوبات کمیسیون عمران شورای سوم اشاره کرد و افزود :
تمامی منازلی که فاقد بیمه بودند ، (بیمه آتش سوزی ) تا سقف ۱۲ میلیون تومان مصوب گردید.
ریاست کمیسیون عمران و نوسازی دوره سوم شورای اسلامی شهر رشت در زمینه پروژه های عمرانی اجرا شده در سطح رشت در آن دوره گفت : احداث پل های غیر هم سطح یخسازی ، رازی ، گاز ، جانبازان و باستانی شعار ، احداث پل های هم سطح توحید ( پیربازار به بلوار گیلان ) ، احداث پل جماران و اتصال آن به منطقه پل تالشان ، احداث پل شهید عزت پژوه جهت اتصال استقامت ۱ به فاز دو ضیابری و تعریض پل عراق از پروژه های عمرانی ان دوره می باشد .

وی همچنین با برشمردن راه سازی ، احداث و بازگشایی خیابانها در رشت عنوان کرد : احداث و ساخت پیاده راه فرهنگی مسیر خیابان علم الهدی ، احداث و بازگشایی پروژه اتصال بلوار ضیابری به رشتیان ، احداث و بازگشایی پروژه اتصال میدان صیقلان به تختی و بسیاری از خیابانها و معابر دیگری که امروزه مردم از آنها در طول رفت و آمد شبانه روزی بهره گیری می کنند همگی از ثمرات آن دوره از شورا است .
محمودیان به افزایش سرانه عمومی فضای سبز نیز اشاره کرد و افزود : احداث و بهره برداری نخستین پارک ویژه بانوان ( منظریه ) ، احداث و بهره برداری پارک و فضای حاشیه رودخانه زرجوب ، احداث و بهره برداری از بوستان سیمرغ ، پارک توحید ، پارک گیاه شناسی ،نصب رایگان دستگاههای ورزشی آمادگی جسمانی در تمام بوستان های شهر رشت و تجهیز زمین فوتبال پارک محتشم به چمن مصنوعی و … از جمله فعالیت ها در حوزه ورزشی و نشاط خانواده ها بوده است .
وی به دیگر خدمات شورای شهر دوره سوم اشاره کرد و گفت : دریافت حداقل مبالغ خلاف ساختمانی از سازندگان نسق ساز و تحویل امتیازهای آب ، برق و گاز به مشترکین و تصویب قسط بندی ۳۶ ماهه دریافت خلاف از مصوبات آن دوره شوراست .
محمودیان با بیان اینکه بسیاری از پروژه های فرهنگی و عمرانی در شهر رشت توسط شورای شهر سوم و به جهت ثبات مدیریت شهری اجرایی شد ، افزود : ثبات مدیریت شهری عامل مهم در اجرای اهداف و برنامه های شوراست و اگر ثبات مدیریتی نباشد هیچ اتفاقی در شهر نمی افتد .
وی با یادآوری حمایت استاندار فقید گیلان مرحوم مهندس قهرمانی از فعالیت های شهری تصریح کرد : مرحوم قهرمانی استاندار فقید گیلان نیز در آن دوره همراه با مدیریت شهری و پای کار بودند و جا دارد که از ایشان یادی کنیم که در جهت رشد و توسعه شهر رشت و استان همواره پیشتاز بودند .
محمودیان با انتقاد ار عملکرد شوراهای چهارم و پنجم شهر رشت عنوان کرد : عملکرد قابل قبولی از این دو دوره شاهد نبودیم و متاسفانه عدم مدیریت شهری به یک معضل تبدیل شد و باید به صراحت بیان کنم که برخی ها خواسته یا ناخواسته می خواهند که ثبات مدیریت وجود نداشته باشد تا به اهداف خود برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + شانزده =