دندانپزشک قلابی ۳۷ ساله در رشت دستگیر شد | متهم به مرجع قضایی معرفی شد

0 37

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کرد، خبر داد.

عصر کاسپین/ جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و بر حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی، یک پزشک قلابی که تحت عنوان دندانپزشک به شهروندان خدمات ارائه می‌کرد، مورد شناسایی قرار دادند، افزود: پس از هماهنگی قضایی ماموران عملیات ویژه به همراه کارشناس معاونت درمان علوم پزشکی استان به مطب این فرد اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته از محل مورد نظر مشخص شد، این فرد هیچگونه مجوز و مدارک پزشکی ندارد، گفت: متهم ۳۷ ساله دستگیر و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مطب وی، یونیت دندانپزشکی، سر توربین و سایر ادوات و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی کشف شد.

سرهنگ حسن‌پور در پایان از مردم خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 16 =