هر چقدر به پایان شورای پنجم شهر رشت نزدیک می شویم تب انتخاب شهردار برای رشت داغتر می شود

0 20

همانطور که می دانید با پایان کار شورای پنجم شهر رشت و آغاز شورای ششم پروسه انتخاب شهردار آغاز می شود و تا آن زمان مدیریت شهر و شهرداری به دست سرپرست سپرده خواهد شد.

عصر کاسپین/ همانطور که می دانید با پایان کار شورای پنجم شهر رشت و آغاز شورای ششم پروسه انتخاب شهردار آغاز می شود و تا آن زمان مدیریت شهر و شهرداری به دست سرپرست سپرده خواهد شد.

حالا با نزدیک شدن به آخرین روزهای شورای پنجم انتخاب سرپرست و شهردار تبدیل به یک چالش شده است و باید دید شورای اصولگرای شهر رشت چه کسی را برای مدیریت شهر انتخاب می کند.

شنیده ها از شورای ششم شهر حکایت از انتخاب یک شهردار چهار ساله دارد. اعضای شورای ششم بر این باور هستند که شهر رشت را به دست شخصی بسپارند که چهار سال در کنار شهر و شورای شهر بایستد و این مساله ادامه کار را برای حضور احمدی سخت کرده است.

اما و اگرهای محمد احمدی از یکسو و روحیه اصلاح طلبی وی از سوی دیگر احتمال انتخاب گزینه دیگر را برای مدیریت بر شهر افزایش می دهد. محمد احمدی خود را برای استانداری گیلان آماده کرده و به خاطر کمک هایش به رییسی نیم نگاهی به آنجا دارد و از طرف دیگر عزم احمدی برای شرکت در انتخابات آینده مجلس حسابی جزم است.

از سوی دیگر هر چقدر هم محمد احمدی اینروزها در لباس انقلابی ها فرو رود اما نمی تواند منکر نزدیکی‌اش به اصلاح‌طلبان و رفت‌وآمدهای شخصیت های تاثیرگذار اصلاح طلب به داخل شهرداری باشد. بنابراین باید دید که سیستمی که میخواهد یکدست کشور را اداره کند به یک مدیر اصلاح طلب اعتماد خواهد کرد یا نه!

در هر صورت باید دید که شورای اصولگرای رشت برای چهار سال آینده رشت چه برنامه ای دارد. امیدواریم که با انتخاب درست برای همیشه شهر رشت را از تزلزل مدیریتی رها نماید‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − چهار =