مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی گیلان گفت : اشتغال بالغ‌بر ۱۶ هزار نفر در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی گیلان

0 16

در حال حاضر ۹۱۹واحد در شهرک‌های صنعتی مشغول فعالیت‌اند .

عصرکاسپین/ فریبرز سعیدی‌کیا از فعالیت ۳۶شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در گیلان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۳شهرک و ناحیه صنعتی در دست بهره‌برداری هستند.

وی با اشاره به تعداد اشتغال واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت : ۱۶هزار و ۱۱۴نفر در شرکت‌های فعال مشغول خدمت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از راه‌اندازی ۵۱واحد صنعتی طی سال گذشته خبر داد و افزود: ۴۷۴نفر در پی راه‌اندازی این شرکت‌ها مشغول به کار شدند.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱۹واحد در شهرک‌های صنعتی مشغول فعالیت هستند، افزود: ۶۸۱واحد جدید نیز در حال ساخت‌وساز در شهرک‌های صنعتی هستند.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی شرکت شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان کرد: ۱۸واحد صنعتی تاکنون ۳۶۰میلیارد ریال تسهیلات گرفته و علاوه بر آن چهار واحد دیگر نیز از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ۵۰میلیارد ریال تسهیلات گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در احداث و توسعه تصفیه‌خانه‌های صنعتی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱۰واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی متصل به تصفیه‌خانه، ۱۰شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی، ۱۰شهرک و ناحیه صنعتی دارای تصفیه‌خانه فعال و همچنین چهار شهرک و ناحیه صنعتی در حال ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

به گفته سعیدی‌کیا، هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند و ۳۲شهرک دارای آب و تلفن، ۳۳شهرک دارای برق و ۲۹شهرک دارای گاز هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =