انتظار تحولات سازنده از سرپرست شهرداری رشت

0 7

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از سرپرست شهرداری رشت انتظار تحولات سازنده داریم.

 عصر کاسپین/ محمدحسین واثق کارگرنیا در مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت که در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی شهرداری، برگزار شد اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک دولت محلی در بسیاری از شهرهای دنیا مشغول فعالیت است.

وی افزود: در بسیاری از کشورها شورا و شهرداری بیشترین اختیارات را در حوزه مدیریت شهری دارند اما متاسفانه در کشور ما مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد و ما در تلاشیم تا با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جایگاه به خوبی تعریف شود.

کارگرنیا با بیان اینکه باید تلاشمان را جهت رفع کمبودها مضاعف کنیم، تصریح کرد: شهردار باید تهدیدها و فرصت ها را شناسایی کنند و به بهترین نحو مشکلات را مدیریت و برطرف کند.

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه بهانه ای برای خدمت نکردن وجود ندارد، گفت: مردم در انتخابات برگزار شده افرادی را به عنوان نیروهای انقلابی و ارزشی انتخاب کردند و حالا نیز انتظار دارند به طور جهادی کار و خدمت انجام شود.

وی با بیان اینکه علیرغم تمامی مباحث، شهردار رشت در جلسه روز گذشته نیز اعلام کرد که هیچ مشکلی با اعضای شورا نداشته است، بیان کرد: برای تصدی جایگاه سرپرستی شهرداری رشت، چند گزینه دیگر نیز مطرح بودند که هر کدام نیز دارای شایستگی هایی هستند و نگاهمان به دوران سرپرستی نگاه دوران گذار نیست.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه نباید در روند خدمت رسانی خللی ایجاد شود، افزود: مردم هنوز اعتمادشان به شورا و شهرداری جلب نشده است و نباید به نوعی اقدام شود که شهروندان به این باور برسند که با استعفای شهردار و شروع دوران سرپرستی، کارها به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه تکریم شهروندان باید همواره مورد توجه باشد، گفت: نگاه به ارباب رجوع نباید طلبکارانه باشد و از مدیران شهرداری انتظار داریم که در این باره نظارت بیشتری داشته باشند و ان شا الله با عملکرد خوب بتوانیم اعتماد شهروندان را جلب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از سرپرست شهرداری رشت انتظار تحولات سازنده داریم، بیان کرد: در برخی از بخشهای شهرداری شاهد فربه شدن هستیم و نیرو تحرک لازم را ندارد و نواحی شهرداری رشت باید بیشتر تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه توزیع خدمات باید عادلانه در محلات رشت انجام شود، افزود: نباید فقط به واسطه رابطه ها خدمات توزیع شود و انتظار داریم با مشارکت محلات نیازسنجی ها انجام و خدمات عادلانه توزیع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه در زمان بروز بحران می توانیم از ظرفیت محله محوری و مسجد محوری استفاده کنیم، بیان کرد: با مشارکت شهروندان می توانیم مشکلات حوزه مدیریت شهری را احصاء و با شناخت بهتر در رفع آن اقدام کنیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =