بهروزی فر: وزیر پیشنهادی صمت برای مبارزه با فساد به رای قاطع نمایندگان نیاز دارد

0 9

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی صمت تاکید کرد: لازمه مبارزه وی با فساد رای قاطع نمایندگان می باشد.

عصر کاسپین/ خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن در مجلس در جلسه علنی امروز به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صمت گفت: نکاتی که آقای مطهری به عنوان مخالف اشاره کردند دغدغه های ایشان در شرایط موجود است، مشکلاتی که در حوزه های مختلف اشتغال، معیشت و اقتصاد در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شد مورد اشاره قرار گرفته شد که انتظار دارند این مباحث توسط آقای فاطمی امین با برنامه ریزی درستی که انجام دادند حل و فصل شود.

وی افزود: در خصوص کالاهای اساسی کشاورزی هم که تقریبا با ارز تامین می شود باید بگویم که بر اساس قانون این موارد به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است.

بهروزی فر عنوان کرد: آقای فاطمی امین بسیار خروجی گرا و نتیجه محور می باشد، کلی سخن نمی گوید و در برنامه های خود کلی گویی نمی کند، یعنی پروژه های خود را تعریف کرده است و زمان و مکان آن ها را نیز مشخص نموده است، نمایندگان و مردم می توانند نظارت و کنترل خود را نسبت به اجرای این برنامه ها داشته باشند.

این عضو کمیسیون احتماعی مجلس بیان کرد: ایشان دارای چارچوب کاری مشخص می باشد، به سیستم نظارت، کنترل و پایش پروژه تاکید دارد، اشراف کامل بر موضوعات اقتصادی کشور از دیگر ویژگی های ایشان می باشد، ایشان پاکدست و ساده زیست، مومن، انقلابی، متعهد و متخصص و دارای تجربه می باشد، هم در بخش صنعت، هم تجارت و هم بازرگانی تجربه دارند و به اصول ارزش های انقلابی اتکا دارند و نگاهشان به فرهنگی بسیجی می باشد، ایشان کسی است که دارای روحیه جهادی و فساد ستیز می باشد و در مقابل افرادی که در شبکه فساد حضور دارند خواهد ایستاد، اما لازمه این مبارزه وی با فساد رای قاطع نمایندگان می باشد.

بهروزی فر عنوان کرد: ساختار برنامه ایشان حاکی از اشراف وی به این حوزه می باشد، تطبیق حداکثری برنامه با اسناد بالادستی نیز به خوبی دیده می شود، برنامه ایشان دارای جامعیت بالایی می باشد که وزارتخانه را در ۵ سطح برنامه های کوتاه مدت، نقشه راه میان مدت، برنامه های بخشی، برنامه های استانی و شهرستانی و برنامه های بین المللی تقسیم می کند.

وی اضافه کرد: افزایش چشم گیر صادرات غیر نفتی، تنوع بخشی به روش های تجاری همچون تامین ارز به روش تهاتر، واردات اقلام ضروری در مقابل صادرات، ایجاد کانال مالی و بانکی دوجانبه با کشور های هدف با تاکید بر کشور های همسایه، انعقاد قراردادهای مورد نیاز و … از جمله برنامه های ایشان می باشد، در این برنامه به مباحثی چون رشد ارزش افزوده صنعت، رشد ارزش افزوده معدن، رشد ارش افزوده اشتغال، تولید خودرو، حفاری ها، اکتشاف معادن، استخراج معادن، صادرات غیرنفتی، پوشش یکپارچه و رهیابی کالا و … نیز به خوبی توجه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =