موافق وزیر پیشنهادی بهداشت/۹۱ درصد برنامه‌های عین‌اللهی با اسناد بالادستی سلامت تطابق دارد

0 8

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: تطابق ۹۱ درصدی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت با اسناد بالادستی نظام سلامت، نشان از تسلط بالای وی بر مسائل بهداشت و درمان کشور دارد.

عصر کاسپین/ خلیل بهروزی‌فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز مجلس و در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در موافقت با وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی شخصیتی انقلابی با روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: وی رئیس شورای بسیج  جامعه پزشکی کشور و دارای سوابق درخشان و صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای است. 

وی افزود: دکتر عین‌اللهی تفکر توسعه‌ای دارد و سوابق گذشته ایشان این مسأله را تأیید می‌کند، بسیاری از دانشکده‌ها و دانشگاه‌هایی که در شهرستان‌ها در دوره وی شکل گرفته توانسته است اهداف آموزش پزشکی را محقق کند. 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس خاطرنشان کرد: تطابق ۹۱ درصدی برنامه‌های آقای عین‌اللهی با اسناد بالادستی بر اساس گزارش معاونت نظارت مجلس،‌ نشان از تخلف بالای ایشان در مسائل بهداشت و درمان کشور دارد. 

بهروزی‌فر اولویت دادن به مدیریت بیماری کرونا را از دیگر نقاط قوت برنامه‌های عین‌اللهی خواند و گفت: مردم آسیب‌های بسیاری از شیوع این بیماری دیده‌اند؛ لذا باید با هماهنگی همه اجزای نظام برای پیشگیری و واکسیناسیون رایگان و درمان اقدام شود. 

وی تأکید کرد: یکی از مطالبات پرتکرار مردم گرانی داروهای خاص و لزوم همراهی بیمه‌ها در این زمینه است که در برنامه‌های وزیر پیشنهادی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین نگاه عادلانه به موضوع تجهیزات پزشکی و مدرن‌سازی آنها و توجه به نیروی انسانی کارآمد و حل موضوع تعدد و تنوع نیروی انسانی در مراکز درمانی یکی از مطالبات مهم از مسؤولان وزارت بهداشت در دولت جدید است. 

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تقدم دادن به موضوع بهداشت و پیشگیری بر مسأله درمان از نقاط قوت دیگر در برنامه‌های وزیر پیشنهادی است و توجه به توزیع عادلانه پزشک و بودجه در مناطق محروم نیز در برنامه‌های وی دیده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =