فروکش کردن تب و تاب کرونا در گیلان؛ شمار بستری‌شدگان کاهش یافت

0 11

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۴۹۴ بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

عصر کاسپین/ فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون با توجه به شرایط متغیر است اظهار داشت: امروز ۱۶۰ پایگاه واکسیناسیون در سطح گیلان و ۳۹ مرکز در رشت فعال بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه برخی از افراد بدون ثبت نام آنلاین به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند گفت: اگر چه واکسیناسیون این افراد انجام می‌شود اما این امر ایجاد تجمعات را به همراه دارد.

مهرابیان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش مراکز واکسیناسیون اتخاذ شده افزود: استفاده از توان خانه‌های بهداشت یکی از موضوعاتی است که حتماً در روزهای آینده مورد توجه واقع می‌شود و از ظرفیت این بخش بهره خواهیم برد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به لزوم اختصاص دوز بیشتری از واکسن کرونا به استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به دریافت دوز بیشتری از واکسن کرونا برای استان اهتمام دارد.

وی از آخرین آمار بستری‌شدگان کرونایی در گیلان خبر داد و اظهار داشت: ۴۹۴ بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که ۷۱ نفر از این تعداد ۲۴ ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

مهرابیان با بیان اینکه ۹۲ نفر از بیماران به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و ۱۱ نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند ابراز داشت: همچنین حال ۸۹ بیمار کرونایی در سطح استان وخیم گزارش شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =