صفایی رسما شهردار رودسر شد /تاکید بر رعایت عدالت در اجرای پروژه های عمرانی

0 26

صفایی، اصل اولیه در پروژه های عمرانی را عدالت در توزیع دانست و گفت: ترافیک رودسر در بافت اصلی شهر و خیابان شهدا بر روزی زندگی مردم تاثیر گذاشته است.

عصر کاسپین/ آیین معارفه مازیار صفایی شهردار رودسر و تکریم رضا زنده دل در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد

محمدمهدی مظفری با قدردانی از اقدامات رضا زنده دل شهردار سابق رودسر اظهار کرد: اقدامات ایشان و شورای پنجم بستر مناسبی را برای توسعه رودسر ایجاد کرد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم ماندگار خواهد بود و در یادها خواهند ماند، افزود: همه مدیران در خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

مظفری بر لزوم ایجاد منابع پایدار مالی، عدم اتکا به درآمد کمیسیون ماده ۱۰۰، نگاه جامع به وضعیت شهری تاکید کرد و گفت: هنوز طرح جامع مدیریت شهری در کشور اجرایی نشده است اما زنجیره تعامل مدیران دخیل در حوزه مدیریت شهری منجر به موفقیت شهرداری خواهد شد.

فرماندار رودسر در بخش دیگری از اظهاراتش بر لزوم استفاده از مشارکت شهروندان برای توسعه شهر و همچنین به کارگیری نیروهای متخصص در شهرداری تاکید کرد و افزود: فضا به گونه ای فراهم شود که تعامل شهروندان با مدیریت شهری افزایش یابد.

مظفری خواستار مداخله مطلوب اعضای شورا در امور شهرداری شد و گفت: شهردار دارای وظایف و تکالیف مشخصی است.

وی با بیان اینکه معضل پسماند دامن‌گیر شهر شده است، افزود: در شرایط نابهنجاری هستیم و می یابد با جدیت این مسأله مورد پیگیری قرار گرفت.

فرماندار رودسر همچنین رسیدگی به وضعیت ترافیک، تعامل مستحکم با مجموعه مدیریت فرهنگی شهرستان و … اشاره کرد.

توسعه کیفی رودسر همتراز با توسعه کالبدی نیست

مازیار صفایی نیز در این مراسم با بیان اینکه دوران کودکی و نوجوانی خود را در این شهر گذرانده و برخی از محرومیت‌های شهر رودسر هنوز استمرار دارد، افزود: توسعه کیفی رودسر همتراز با توسعه کالبدی نبوده است.

شهردار رودسر با بیان اینکه مدیریت شهری را به عنوان یک پروژه نمی بینم بلکه یک فرایند است، افزود: مدیریت شهری باید برای رسیدن به اهداف چشم انداز تلاش کند و توسعه پایدار را وارد ادبیات مدیریت شهری کند.

وی، گام اول در توسعه پایدار را تقویت اقتصاد بومی محلی دانست و گفت: رودسر دارای بافت تاریخی و فرهنگی است و خود را متعهد به این می دانم که بازآفرینی شهری رودسر را با اولویت بافت تاریخی فرهنگی به انجام برسانم.

صفایی، اصل اولیه در پروژه های عمرانی را عدالت در توزیع دانست و گفت: ترافیک رودسر در بافت اصلی شهر و خیابان شهدا بر روزی زندگی مردم تاثیر گذاشته و دست کمک به سوی مسوولان شهرستانی و استانی در این زمینه دراز میکنم تا بازگشایی مسیرهای جدید بتوانیم قدمی برداریم.

شهردار رودسر خود را ملزم به اجرای تفکیک زباله از مبدا عنوان کرد و گفت: با توجه به رشته تحصیلی به دنبال این خواهم رفت تا فضای سبز رودسر به سمت بهره گیری از گونه های محلی برود، درست همانند کاری که در رضوانشهر انجام دادم.

وی افزود: شهرداری رودسر به عنوان شهرداری مرکز شهرستان و ورودی استان گیلان باید خود را ملزم به آیین ها و آداب محلی و ملی بداند.

صفایی ادامه داد: شهروندان رودسری خواهان انتخاب شهردار بومی بودند و امروز من به عنوان یک فرد بومی در خدمت مردم هستم و از شهروندان نیز میخواهم که منافع عمومی را بر منافع فردی برتر بدانند.

شهردار رودسر گفت: خودم را متعهد به این می کنم که تمام برنامه های ارایه شده را اجرایی کنم و از همینجا از تمام مردم میخواهم که با مدیریت شهری تعامل و مشارکت داشته باشند.

/دیارمیرزا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =