مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در اولین نشست شورای معاونین مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های شهری شهرداری را تشریح کرد

0 28

شهردار بندر کیاشهر در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر عنوان کرد: افتخار این را دارم که از امروز به عنوان یکی از شهروندان این شهر خدمتگزار مردم خوب، فهیم و شریف بندر کیاشهر این گنجینه‌ ارزشمند که گرد و غبار فراموشی به روی آن نشسته باشم.

عصر کاسپین/ ‎عاطفی پتانسیل‌های بی‌نظیر بندر کیاشهر نظیر ساحل دریا، پارک ملی بوجاق، تالاب، رودخانه سفید رود، شیلات و صید و صیادی را مورد اشاره قرار داد و افزود: همه اینها بهانه مناسبی برای برنامه‌ریزی برای توسعه بندر کیاشهر است.

‎وی برنامه‌محوری را رکن اساسی فعالیت‌های شهرداری بندر کیاشهر خواند و یادآور شد: شهروندان باید از فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری با خبر باشند و شفافیت از مهم‌ترین ارکان موفقیت در توسعه شهری است.

‎شهردار بندر کیاشهر تصریح کرد: به زودی گام‌های عملیاتی توسعه شهر بر اساس برنامه‌های ارائه شده به شورای محترم و بعد از تطبیق آن با برنامه پنج ساله توسعه شهر که توسط دانشگاه گیلان تنظیم شده بود به عنوان میثاق نامه خدمتگزاران این شهر منتشر و در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

‎عاطفی توجه به سیما و منظر شهر، رفع موانع ساخت و ساز و پیگیری جهت ابلاغ سریعتر اسناد بالادستی را هم مورد تاکید قرار داد و افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، شروع پروژه‌های عمرانی در راستای برنامه توسعه شهری و ایجاد بستر گردشگری از جمله اهدافی است که در شهرداری بندر کیاشهر مورد پیگیری دقیق قرار می‌گیرد.

‎وی در ادامه اضافه کرد: تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری با هدف تشویق سرمایه‌گذاران برای مشارکت در پروژه‌های شهری، توجه به موضوعات زیست محیطی، ایجاد و توسعه فضای سبز شهری و توجه به برندسازی شهری از دیگر اولویت‌های شهرداری بندر کیاشهر محسوب می‌شود.

‎شهردار کیاشهر اذعان کرد: تلاش در جهت ایجاد شهرداری شفاف با هوشمندسازی فعالیت‌ها، برای تحقق امر شهروندمحوری از جمله اهم برنامه‌هایی است که به یاری خداوند متعال از امروز در دستور کار شبانه‌روزی من و همکارانم قرار خواهد گرفت تا بتوانیم در یک بازه زمانی مناسب به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

‎عاطفی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که آن چیزی که در خور شأن این مردم شریف و نجیب است را محقق سازیم و بدون شک این اتفاق به حمایت مسئولین، عنایت روحانیت معزز، امام جمعه، دعای خیر خانواده محترم شهدا و همراهی شورای محترم شهر و مردم عزیز نیاز دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − هشت =