کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر از منزل مسکونی در تالش!

0 39

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر صنعتی و سنتی در بازرسی از یک باب منزل و معرفی متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی تالش از کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر صنعتی و سنتی در بازرسی از یک باب منزل و معرفی متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت افرادی در امر توزیع موادمخدر در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهمان مورد نظر و محل سکونت آن‌ها را شناسایی کرد افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی متهمان را در منزلشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان، ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کشف شد.

سرهنگ رستمی گفت: متهمان ۲۲، ۳۵ و ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: ۲ دستگاه خودرو سواری پژو متعلق به متهمان که در امر توزیع موادمخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت با هماهنگی قضائی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان از مردم خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =