آقازاده دافساری با اشاره به اظهارات نفتالی بنت: اسرائیل از هر فرصتی برای فضاسازی علیه برنامه هسته‌ای ایران سوء استفاده می‌کند

0 24

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اسرائیلی ها از هر تریبونی برای فضاسازی علیه ایران خصوصا در حوزه برنامه هسته‌ای سوء استفاده می‌کنند.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری در رابطه با اهداف پشت پرده گزافه گویی نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به مقابله با برنامه هسته ای کشورمان، گفت: تهدیدات اسرائیلی ها علیه ایران بخشی از برنامه ایالات متحده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متحدان خاورمیانه‌ای آمریکا این کشور را رها کرده اند لذا اکنون فقط رژیم صهیونیستی بازوی اجرایی سیاست های منطقه ای کاخ سفید است، اظهار کرد: بنابراین مشاهده می شود که اسرائیلی ها از هر تریبونی برای فضاسازی علیه ایران خصوصا در حوزه برنامه هسته‌ای سوء استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: باید یادآور شد مقامات رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر اقدامات زیادی برای ایجاد اخلال در روند مذاکرات هسته ای وین و جلوگیری از احیای برجام انجام داده اند از این رو طرح چنین مسائلی در این راستا تلقی می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نباید فراموش کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس‌جمهور سوئیس که عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است، از وی خواست علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی اقدام عملی و جدی انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه کشورهای اروپایی به رهبری واشنگتن و اسرائیل در سال‌های گذشته کشورمان را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته‌‌ای متهم می کنند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد لذا اظهارات نفتالی بنت نیز در این راستا محسوب می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + ده =