آقازاده دافساری با اشاره به بودجه رژیم صهیونیستی برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران: اسرائیل توان مقابله با محور مقاومت را هم نداشت

0 7

سیدعلی آقازاده دافساری در رابطه با اهداف پشت پرده اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری به ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با برنامه هسته ای ایران، گفت: شرایط کنونی اسرائیلی ها وضعیت شکننده ای دارد از این رو طرح چنین موضوعی صرفا جنبه رسانه ای و سیاسی دارد.

عصر کاسپین/ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اسرائیلی ها در ضعیف ترین شرایط ممکن نظامی قرار دارند زیرا در مقابله با موشک باران محور مقاومت با چالش و شکست مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و ایالات متحده همواره هزینه های زیادی را انجام داده اند تا بتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که نقشه ها و دسیسه هایشان همواره با شکست مواجه شده لذا اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای مقابله با برنامه هسته ای کشورمان نیز محکوم به شکست است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اسرائیلی ها در حال افول هستند و طرح موضوعات اخیر نشان دهنده غرق شدن آنها است، افزود: در این میان باید اذعان کرد مسئولان رژیم صهیونیستی به خوبی می دانند اگر دست از پا خطا کنند، جمهوری اسلامی پاسخی دندان شکن خواهد داد که خسارات آن برای اسرائیلی ها جبران پذیر نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به نظر می رسد اگر پارلمان این رژیم منحوس در تخصیص بودجه به فکر مردم خودش باشد برایشان به صرفه تر خواهد بود زیرا مقابله با ایران امکان پذیر نیست.

/خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =