تذکر نمایندگان مجلس به وزیر دادگستری برای رسیدگی به تخلفات «حسن روحانی»

0 12

۵۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزارت دادگستری، خواستار رسیدگی به تخلفات «حسن روحانی» رئیس جمهور سابق شدند.

عصر کاسپین/ هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

بر این اساس، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران و ۳۴ نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر دادگستری، خواستار رسیدگی به تخلفات رئیس‌جمهور سابق شدند؛ همچنین حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط‌کریم و ۱۹ نماینده دیگر هم در تذکر مشابه بر لزوم رسیدگی به تخلفات رئیس‌جمهور سابق تأکید کردند.

رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و ۲۶ نماینده دیگر نیز در تذکر به رئیس‌جمهور بر لزوم حذف مدیران نالایق و تصادفی در سازمان‌ها و انتصاب افراد انقلابی و متعهد تأکید کردند.

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و ۱۵ نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار جلوگیری از به‌کارگیری افراد فاقد دانش، تخصص و تجربه به‌عنوان مشاور در ریاست جمهوری شدند.

همچنین عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و ۲۹ نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور بر ضرورت تشکیل شورای عالی ویژه نوجوانان تأکید کردند.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش نیز در تذکر به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نبودن نام برخی از شهرهای کشور در سامانه مسکن ملی و مشکل مردم برای ثبت‌نام، خواستار حل این موضوع شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + چهارده =