شرکت افراد فاقد صلاحیت در آزمون ارزیابی شایستگی مدیران شهرداری رشت

0 15

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با روند پیش رو و قول مساعد استاندار گیلان و حمایت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، امیدواریم زباله سوز رشت طی دو یا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

 عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در پانزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورا و شهردار رشت با نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کارگروهی در راستای رفع موانع شهر رشت با حضور سه نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورا ، شهردار و مدیران مجموعه شهرداری رشت تشکیل شد و تمامی مباحث و موانع پیش روی اجرای پروژه های عمرانی شهرداری رشت احصا و به سمع و نظر نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی رسید.

 

 

رفع مشکل زباله سراوان مهم ترین دغدغه اعضای شورای رشت

   محمد حسین واثق کارگرنیا به موضوع زباله سراوان به عنوان مهم ترین دغدغه اعضای شورا در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: احداث زباله سوز در شهر رشت همزمان با سه شهر تهران ، نوشهر و ساری مطرح شد اما در حال حاضر زباله سوز تهران و نوشهر به بهره برداری رسیده است و زباله سوز ساری نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد ، اما زباله سوز رشت هنوز در بخش تامین اعتبار اولیه قرار دارد.

بهره برداری از زباله سوز رشت طی دو یا سه سال آینده

  وی با انتقاد از اینکه زباله سوز رشت در مجموع یازده درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیان کرد: با روند پیشین زباله سوز رشت در سال ۱۴۱۰ به بهره برداری می رسید ، اما در شرایط فعلی برابر اعلام استاندار گیلان در بازدید از عملیات ساخت ابنیه زباله سوز که هیچ مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد و با همراهی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی می توانیم طی دو یا سه سال آینده شاهد بهره برداری از زباله سوز سراوان باشیم .

  رئیس شورای اسلامی شهر رشت دو موضوع ساخت و ساز در زمین های نسقی را از جمله مباحث مطرح شده در کارگروه رفع موانع توسعه شهر رشت اعلام کرد و افزود: از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان تقاضا کردیم که این مشکل را در صحن علنی مطرح و یک بار برای همیشه مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی برطرف شود.

  کارگرنیا با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون بررسی لایحه ای ماده صد قانون شهرداریها در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات پیرامون این موضوع را نیز به نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که در کارگروه رفع موانع توسعه رشت حضور دارند اعلام کردیم و ان شاا این مشکل نیز از پیش روی حوزه مدیریت شهری برطرف شود.

 

 

اعلام آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور مشارکت در پروژه های عمرانی رشت

  وی به اعلام آمادگی تعداد زیادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف مشارکت در پروژه های عمرانی رشت اشاره کرد و گفت: اخیرا شاهد اعلام تمایل سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور مشارکت در پروژه های عمرانی رشت هستیم و این نوید دهنده روزهای خوب برای شهر رشت است.

  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در ادوار گذشته نیز سرمایه گذارانی به منظور مشارکت در پروژه های عمرانی این شهر اعلام آمادگی کرده بودند تصریح کرد: باید بستر های لازم به منظور جلب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های عمرانی رشت مهیا شود تا ان شاا بتوانیم کاستی های موجود را برطرف و رشت را در مسیر توسعه هدایت کنیم.

  کارگرنیا با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج افزود: به همین مناسبت با دعوت از مجید دوهندو به عنوان پیر بسیجیان و تعدادی از بسیجیان فعال در شهرداری رشت قصد داریم تقدیر کوچکی از تلاش ها و خدمات شایسته و صادقانه آنان انجام دهیم.

  

 تماس شهردار رشت با اعضای شورا به منظور معرفی مدیران شهرداری

  وی به عملکرد شهردار رشت پیرامون برگزاری آزمون شایستگی های عمومی مدیران در شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: اخیرا شهردار رشت با بنده پیرامون ارزیابی تعدادی از نیروهای شهرداری رشت به منظور قرار گرفتن در چرخه مدیریتی صحبت کرد و گویا بالغ بر پنجاه میلیون تومان نیز برای این ارزیابی آزمونی توسط شهرداری به یک شرکت غیر بومی پرداخت شده است.

  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت به بنده اعلام کرد که یک گروهی را به منظور این ارزیابی مدیریتی از خارج استان دعوت کرده است تصریح کرد : شهردار رشت طی ارسال پیامک و تماس تلفنی با بنده و دیگر اعضای شورا اعلام کرد تا چنانچه فردی را برای قرار گرفتن در این چرخه مدیریتی مورد نظر دارید به شهردار معرفی کنید که بنده و دیگر همکاران شورایی هیچ اسمی را برای این ارزیابی معرفی نکردیم .

  کارگرنیا به ارزیابی آزمون شایستگی های حرفه ای مدیران اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد شاغل در این مورد اعتراضات خود را به بنده و دیگر همکاران شورایی اعلام کردند و معتقدند نسبت به تعدادی از افرادی که توسط شهردار رشت برای قرار گرفتن در این ارزیابی معرفی شده اند دارای سوابق و تجارب کاری بالاتری هستند.

  وی با تاکید به اینکه حتی تعدادی از افرادی که توسط شهردار رشت برای این ارزیابی انتخاب شده اند نیز با این روند انجام شده در برگزاری آزمون شایستگی مدیران مشکل دارند بیان کرد: برخی از افراد معتقد بودند سوالاتی که توسط این شرکت ارزیابی از شرکت کنندگان پرسیده می شود بسیار ابتدایی و حتی توهین به شعور افراد شرکت کننده است.

  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار رشت بر اساس نظر شخصی چهل نفر را برای قرار گرفتن در این آزمون ارزیابی شایستگی مدیریتی انتخاب کرده است تصریح کرد: بر اساس قانون شهردار رشت باید این موضوع را در شهرداری رشت به فراخوان می گذاشت تا بر اساس رزومه های ارایه شده افراد مورد نظر تحت ارزیابی قرار بگیرند که شهردار رشت به این موضوع تمکین نکرد.

 

 

پرداخت هزینه توسط شهردار رشت به شرکت غیر بومی

  کارگرنیا با بیان اینکه در انتخاب موسسه مجری، شهردار رشت عجله کرده است افزود: در داخل شهر رشت و استان گیلان موسسات بسیار توانمندی به منظور ارزیابی مدیریتی فعالیت دارند و می توانستیم به جای پرداخت هزینه به یک شرکت غیر بومی ، این مبلغ در داخل شهر رشت و استان گیلان هزینه می شد.

سرخوردگی مدیران شهرداری رشت

  وی با تاکید به اینکه نحوه اقدامات شهردار رشت پیرامون ارزیابی مدیران حرفه ای موجب سرخوردگی دیگر افراد توانمند در مجموعه شهرداری رشت شده است بیان کرد: انتخاب ها باید بر اساس شایستگی و توانمندی ها باشد.

 

شرکت افراد فاقد صلاحیت در آزمون ارزیابی شایستگی مدیران شهرداری رشت

  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برخی از افرادی که در این ارزیابی و تست هوش شهرداری رشت شرکت کرده اند مشکلات صلاحیتی دارند گفت: یقینا به واسطه برخی از مشکلات ، برخی از این افراد در صورت معرفی برای جایگاه های مدیریتی احراز صلاحیت نمی شوند و در واقع با این اقدام هزینه های پرداخت شده پیرامون این افراد خاص به منطور شرکت در این آزمون هدر رفت بیت المال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =