فرخی میکال: افزایش اختیارات استانداران نیازمند به‌کارگیری مدیران توانمد در کشور است

0 19

دبیر کمیسیون شوراها وامورداخلی کشور تاکیدکرد:افزایش اختیارات استانداران و تمرکز مدیریتی در مناطق کشور نیازمند به کارگیری مدیران توامند و باسابقه در کشور است نه افرادی که با ارتباط و آسانسوری به مسئولیت رسیدند.

عصر کاسپین/ رسول فرخی میکال خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم به رشد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برسیم  و به اهداف بودجه و برنامه دست پیدا کنیم موضوع آمایش سرزمینی را باید جدی بگیریم.

وی افزود:شرکت های دانش بنیان هم می توانند در این مسیر نقش داشته باشند و تولید ثروت کنند و توجه به سرمایه های داخل کشور هم یک ضرورت است اما همه این ها به نیروی انسانی بازمی گردد چراکه انسان، محور توسعه است و افرادی را باید به کار بگیریم که برنامه داشته باشند و بتوانند توسعه را محقق کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس تصریح کرد:حالا که قرار است اختیارات مدیران منطقه ای و استاندارن افزایش پیداکند باید دقت شود که در همه مناطق مدیران عالی دولتی و منطقه ای افرادی توانمند و با سابقه باشد و اگر قرار باشد بجای شایسته سالاری مدیران آسانسوری و رابطه ای را انتخاب کنیم این افزایش اختیارات برای کشور تبدیل به یک بحران خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراها خاطر نشان کرد: یکی از اشکالاتی که در نظام شوراهای شهر و روستاهای ما وجود دارد ورود افراد ناکارآمد است و باید نسبت به این موضوع حساس یود و اگر ما این مسأله را اصلاح کنیم و نظارت بر عملکرد ها را نیز در قانون داشته باشیم یقین داشته باشید افزایش اختیارات مدیریت های محلی کشور را به شکوفایی می رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =