رئیس شورای شهرستان رشت خبر داد:عدم تحقق ردیف های اعتباری شورای شهرستان رشت

0 11

رئیس شورای شهرستان رشت با اشاره به پیش بینی بودجه های اندک برای این شورا، گفت: ردیف های اعتباری محدود پیش بینی شده برای شورای شهرستان رشت تحقق نیافته است.

عصر کاسپین/ مجید عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهرستان رشت با اشاره به اینکه بودجه‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت شورای شهرستان بسیار محدود است، گفت: متأسفانه ردیف اعتبار محدود نیز تحقق نمی‌یابد.

عزیزی به عدم فعالیت مطلوب شورای شهرستان رشت در ادوار گذشته اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های قانونی به دنبال این هستیم که برای رفع مشکلات، بودجه شورای اسلامی شهرستان رشت افزایش یابد.

وی ضمن تشکر از شهردار رشت برای فراهم نبودن مکان و تجهیزات جانبی لازم برای شورای اسلامی شهرستان رشت، گفت: شوراهای شهر و روستا می‌توانند مشکلات و موانع پیش رو جهت خدمات رسانی به شهروندان را از طریق شورای اسلامی شهرستان رشت پیگیری نمایند.

عزیزی از نمایندگان مجلس شهرستان رشت درخواست کرد که پیگیر مشکلات اعضای شورای اسلامی بخش‌های مختلف این شهرستان باشند و ادامه داد: شورای اسلامی شهرستان به دنبال تحقق مطالبه گری های مردمی است.

رئیس شورای شهرستان رشت تأکید کرد: رفع مشکلات موجود و بروکراسی اداری مستلزم همکاری و وحدت رویه همه دستگاه‌های اجرایی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =