آقازاده دافساری: رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) پاسخی کوبنده به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود

0 20

رئیس کمیته دفاعی مجلس معتقد است در رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) نیروهای سپاه پاسداران، توان نظامی و دفاعی کشورمان با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات مدرن را به رخ جهانیان کشیدند.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری  در جریان برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) که از سوی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب کشور در حال برگزاری است، گفت: رزمایش نیروهای مسلح، آموزشی و بر اساس برنامه هایی است که نیروهای مسلح برای ارتقای آمادگی و توانمندی هایی خود صورت داده و جزء بدیهیات نیروهای دفاعی تمامی ارگان های مسلح است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: رزمایشی که هم اکنون از سوی نیروهای سپاه در حال برگزاری است به لحاظ تنوع تاکتیک ها و استفاده از تجهیزات و فناوری مدرن، رزمایش منحصر به فردی است که تنها گوشه ای از اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی مسلم ایران به لحاظ تجهیزاتی، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در بازه زمانی کنونی که به ویژه در مذاکرات قرار داریم، به دنبال تهدید جمهوری اسلامی است که این رزمایش در نوع خود پاسخی کوبنده به اقدامات این رژیم است.

آقازاده در ادامه برگزاری این رزمایش را ضامن اطمینان بخش استقلال تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور دانست و افزود: در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ترکیبی از عناصر اصلی قدرت رزمی نیروی زمینی سپاه بود که شامل دفاع مستحکم در مواضع ثابت و غیره بود.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این رزمایش، بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته و همگان را بر آن داشته تا به قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی اذعان کنند و البته در این بین آنهایی که باید از این قدرت هراس داشته باشند، متوجه جایگاه نظامی و دفاعی ما شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =