رئیس شورای اسلامی شهر رشت : تغییر مداوم ردیفهای بودجه شهرداری پذیرفتنی نیست

0 16

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تغییر مداوم برخی از ردیفهای بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری رشت پذیرفتنی نیست.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا با اشاره به اینکه اخیرا شاهد ارسال لوایح متعدد پیرامون یک موضوع تکراری توسط شهرداری رشت به شورا هستیم اظهار کرد: این اقدام نشانه بی نظمی و عدم وجود برنامه عملیاتی در شهرداری رشت است.

وی با بیان اینکه  بودجه سالیانه شهرداری رشت ، برنامه اجرایی یکساله شهرداری است افزود: متاسفانه دائما شاهد تغییر ردیف‌های  بودجه هستیم و این اقدام با برنامه های پیش بینی شده در بودجه سالیانه تناقض دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بااشاره به اینکه در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری رشت به ضوابط اجرایی توجه شود بیان کرد: توجه به ضوابط اجرایی در بودجه شهرداری از بروز بی نظمی در بودجه سالیانه جلوگیری می کند و باید برای بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رشت ضوابط اجرایی قوی در نظر گرفته شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه در بخش آذین بندی و همچنین سیاه پوش کردن می توانیم از المان ها و نورپردازی هایی که در سال های گذشته بابت ساخت آن ها توسط شهرداری رشت هزینه پرداخت شده است استفاده کنیم بیان کرد:  متاسفانه در حال حاضر  پس از اتمام مراسمات از المان ها به خوبی نگهداری نمی شود و این موضوع موجب تحمیل هزینه های هنگفت به بیت المال می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 6 =