مدیرعامل جدید آب و فاضلاب گیلان معرفی شد

0 30

با صدور حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مازیار علیپور به عنوان مدیر شرکت آب و فاضلاب استان گیلان معرفی شد.

عصر کاسپین/ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب‌کشور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید آب و فاضلاب استان گیلان گفت: هدف‌گذاری شده تا سال های آینده حضور فیزیکی برای خدمات دهی جمع شود و فقط خدمات به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه مردم انجام شود.

مسعودخشایی افزود : در همین راستا ، صدور قبض در استان گیلان  دیگر به صورت کاغذی صادر نمی شود و ١٠٠درصد به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی با بیان اینکه کارهای ارزشمندی وزارت نیرو در استان گیلان انجام داده است، گفت: همواره توجه ویژه ای به گیلان بوده است که در همین راستا  در سال ۸۵- ۸۶  با ایجادخط وام بانک جهانی، گیلان در رشت و انزلی  از اولین استان های بهره مند از این وام بود.

خشایی تصریح کرد: هم اینک ۹۹.۹۶ درصد جمعیت شهری گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار  هستند  و در حوزه روستایی گیلان جزو ۱۰ استان برتر از لحاظ تحت پوشش آبرسانی در کشور است.

وی ادامه داد: با اعتبار  یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان میلیارد تومان آبرسانی به  ۷۱۱ روستا را  تکمیل می کنیم.

خشایی اظهار داشت: در بحث خدمات مشترکین  در گیلان خدمات خوبی انجام شده  و میزان رضایتمندی مردم نمره ارزیابی آب و فاضلاب خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این جلسه گفت: با وجود اقدامات خوبی در حوزه آب و فاضلاب انجام شده اما هنوز کارهای بسیاری هم مانده است.

 عباس صابر با اشاره به اراده دولت برای محرومیت زدایی افزود: هنوز در گیلان آبرسانی سیار داریم که باتوجه به حجم بارش ها این امر برازنده  استان نیست.

وی اظهار داشت: حمع آوری فاضلاب در استان هنوز با مشکلات جدی مواجه است که باید برای رفع این مشکلات تلاش و اهتمام مضاعف داشت.

مازیار علیپور مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز  آبرسانی سالم با فشار کافی و دفع بهداشتی فاضلاب را مهترین اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: بدلیل نبود رقیب در حوزه آب و فاضلاب و داشتن انحصار در تولید اب این امر مسئولئیت ما را سنگیتن تر می کند  و باید تلاش شود تا این مسئولئیت را به طور صحیح انجام دهیم.

 وی اظهار داشت: افرادی که در این حوزه به مردم خدمت می کنند باید ضمن خوشرویی به قوانین مسلط باشند و در حداقل زمان پاسخگوی مردم باشند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

مازیار علیپور پیش از این مدیریت دفتر قرار دادها و هسته گزینش شرکت آب و فاضلاب گیلان را برعهده داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − چهار =