تکذیب فشار به اعضای شورا برای لغو استیضاح شهردار / اصلاً تحت فشار نبودیم

0 25

شمس شفیعی با بیان اینکه برخی اظهارات در فضای رسانه ای به نیت ایجاد حواشی است، افزود: اعضای استیضاح‌کننده از سوی هیچ نهادی تحت فشار نیستند.

عصر کاسپین/ عضو شورای شهر رشت در جلسه صبح روز یکشنبه شورا به اهمیت شوراهای اسلامی شهر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شوراها در دفعات مختلف فرمودند “مومنان کارهایشان را با مشورت انجام می‌‌دهند” و انتخابات شوراها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است.

سیدشمس شفیعی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که تحکیم پایه‌های انقلاب در کشور و افزایش اعتماد عمومی با شوراها است و لزوم خدمت به مردم با روحیه بسیجی، عمل به وظایف قانونی، ارتباط دائمی با مردم، نظارت بر شهرداران، تفاهم و همدلی اعضای شورا و مبارزه با تجمل‌گرایی و فساد را مورد تاکید قرار دادند.

وی با اشاره به موضوع استیضاح شهردار و بعضی مطالب منتشر شده در فضای مجازی تصریح کرد: عده‌ای در فضای رسانه‌ای و بعضی پیج‌های اینستاگرامی به دنبال ایجاد حواشی هستند و می‌گویند اعضای استیضاح‌کننده از سوی نهادی تحت فشار هستند در حالی‌که اصلاً تحت فشار نبودیم.

شفیعی با بیان اینکه برای توسعه شهر به همگرایی، اتحاد و حمایت دستگاه‌ها نیاز داریم افزود: اتفاقات خوبی در سال ۱۴۰۱ برای شهرمان رقم خواهد خورد و در بودجه کلان کشور نیز اعتبارات خوبی برای رشت در نظر گرفته می‌شود اما استیضاح حق شورا است و اگر قرار باشد به عنوان عضو شورا سوال نکنیم پس کار ما چیست؟

وی ادامه داد: در این دوره از نیروهای نظامی و انتظامی سپاسگزارم و از فرماندار محترم میخواهم مر قانون را رعایت کنند و امیدوارم پاسخ های شورا سبب رفع ابهام شود.

گفتنی است، سیدشمس شفیعی امروز تاکید داشته که اعضای موافق استیضاح شهردار تحت فشار نبوده اند، درحالیکه در جلسه پیشین هادی رمضانی و علیرضا تاج شهرستانی مدعی بودند که در این مدت تماس های بسیاری با آنها گرفته شده و آنها به دلیل همین فشارها از تمرکز لازم برخوردار نیستند.

/دیارمیرزا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 11 =