دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو پس شلیک پلیس در آستانه‌اشرفیه

0 16

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو خبر داد و گفت: از این سارق، ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو خبر داد و گفت: از این سارق، ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع آن را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم است.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت سریالی خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی صحنه‌های سرقت، متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان داشت: کارآگاهان آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت‌های متوالی، سارق این پرونده‌ها را حین تردد با خودرو پراید سرقتی در شهر آستانه‌اشرفیه شناسایی که این فرد به محض اطلاع از حضور پلیس اقدام به فرار به سمت یکی از روستاهای شهرستان همجوار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق ضمن بی‌توجهی به هشدارهای پلیس و انجام حرکات خطرناک با خودرو با سلاح شکاری قصد شلیک به سمت ماموران را داشت افزود: در نهایت با اقدامات پلیسی صورت گرفته و شلیک پلیس، این فرد دستگیر شد.

سرهنگ نجفی‌پور با اعلام اینکه این سارق سابقه‌دار، ۴ دستگاه خودرو در شهرستان آستانه‌اشرفیه سرقت کرده تصریح کرد: ۲ دستگاه خودرو پراید سرقتی نیز کشف شد.

وی از انتقال سارق ۳۴ به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: حال عمومی وی مساعد گزارش شده و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه سرقت باعث بروز ناامنی و کاهش احساس امنیت در جامعه می‌شود اذعان داشت: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 8 =