عزیزی: باید موضوع حقوق پرسنل شهرداری هرچه‌سریع‌تر حل شود

0 13

در بیست و نهمین جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضا و مشاورین کمیسیون‌ با دستور

عصر کاسپین/ – لایحه تملک خانم ها علیزاده و یعقوبی در مسیر تعرض خیابان طالقانی

– استماع گزارش برنامه عملکردی و زمان بندی سازمان عمران در سال ۱۴۰۱

– استماع گزارش برنامه عملکردی و زمان بندی سازمان حمل‌ونقل و امور زیربنایی در سال ۱۴۰۱

برگزار شد.

مجید عزیزی، عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت برنامه هایی برای پروژه های سال جدید مدنظر داریم، اظهار کرد: در سال گذشته زیاد روی این مسائل پافشاری نکردیم اما امسال با توجه به‌ بودجه ۲۰۰۰هزار میلیاردی توسط شورای ششم بسیار روی این موضوع تاکید داریم.

  وی با اشاره به اینکه وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر رشت خوب نیست، افزود: برای ترمیم و روکش آسفالت خیابانهای شهر باید هرچه سریع تر اقدام شود.

  عزیزی با بیان اینکه اقدامات عمرانی برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: خدمات عمرانی باید در سطح شهر افزایش پیدا کند زیرا مردم با مشکلات زیادی در این خصوص روبرو هستند.

  عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه باید به قول های خود به مردم عمل کنیم، بیان کرد: باید مردم اقدامات و خدمات عمرانی در سطح شهر را ببینند و این خدمات را کاملا لمس کنند

   وی با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی خط قرمز ما است، گفت: تمام تلاش و کوشش ما تعامل با بدنه شهرداری است زیرا نگاه ما نگاه تعاملی است.

 

 

عزیزی با بیان اینکه تمام هدف ما باید رضایت مردم باشد، تصریح کرد: باید تمامی پروژه‌ها را جدی بگیریم و با تمام تلاش برای رضایت مندی مردم قدم برداریم.

عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه من در جلسه قبلی شورا مطلبی را گفتم که سوءبرداشت شد، افزود: در فواصل گذشته یک شخصی حال با چه هدفی که برای ما مبهم است امنیت شهر و روح و روان پرسنل شهرداری را هدف قرار داد.

عزیزی با بیان اینکه این طور رفتارها منطقی نیست، افزود: ما خود را به دفاع از حقوق پرسنل موظف میدانیم اما باز معتقدم

اینطور رفتارها و از این گونه تجمعات در چنین مقطعی که ساختار در سدد رفع این مشکل هست را زیبنده نمیدانم.

عضو کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه ما اعضای شورا شهر رشت معتقدیم این قبیل اقدامات جفا به کارکنان شهرداری است، گفت: باید این موضوع حل شود و ما به همین دلیل با رییس کل محترم دادگستری،دادستان و استاندار و مدیران مربوطه صحبت کردیم تا این مشکل را برطرف کنیم و باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه ما هیچ راهی جز حل این مشکل نداریم، گفت: اگر این موضوع حل نشود ما هم معترض خواهیم بود اما تجمع زیبنده نیست و باید با تعامل این مشکل را برطرف کرد.

عزیزی با بیان اینکه ما وظیفه خود را پیگیری مطالبه این عزیزان می دانیم، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی کشور ، باید حقوق پرسنل شهرداری به گونه ای باشد که بتوانند زندگی خود را مدیریت کنند.

میثم حرفت‌خواه، رئیس سازمان عمران شهرداری رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه با توجه به دستور شهردار پروژ‌‌ه‌ها را پیش می بریم، اظهار کرد: ۱۸ مسیر را برای ترمیم آسفالت و روکش در برنامه داریم.

وی افزود: مسیر میدان گیل قابل تردد نبود که الان در حال ترمیم است، خیابان شریعتی و صیقلان مرمت مکانیزه کردیم ، بلوار شهدای گمنام نیاز به روکش دارد که در برنامه داریم که مسیر دوم در حال انجام است.

 

 

سرپرست سازمان عمران شهرداری رشت، گفت: مسیر میدان جهاد، مسیر کارخانه قندوشکر، خیابان امام خمینی (ره)، میدان گیل به میدان مصلی، میدان رازی به میدان شهدای گمنام ، بلوار لاکان، پل‌طالشان تا دانشگاه آزاد ، سمت یخسازی ، چهارراه میکائیل بلوار حافظ ، بلوار دیلمان نیز باید مرمت مکانیزه شوند.

حرفت خواه با بیان اینکه وضعیت تامین آسفالت پیمانکاران مناطق با ما است ، گفت: روزانه ۵۰۰ تن آسفالت در رشت تولید می‌شود که به ۱۰۰۰ تن هم می تواند برسد.

محمد حسین خیابانی ، سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با بیان اینکه ترمیم ساختمانهای قدیمی رشت را مدنظر داریم، گفت: ترمیم ساختمان پست به عید رسید که این قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه سربندی ساختمان ساعت باید تعویض شود، افزود: ساختمان میرزا خلیل نیاز به ترمیم دارد که باید در برنامه قرار بگیرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − یک =