مجید عزیزی مطرح کرد: تمامی نهادها پیگیر احقاق حق کارکنان شهرداری هستند/ تجمع کارکنان ضرورتی ندارد.

0 39

مجید عزیزی در سی و چهارمین جلسه علنی شورا شورا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مؤمنین روزه دار اظهار کرد: رئیس شورای اسلامی شهر رشت به واسطه بیماری و بستری شدن همسرشان در بیمارستان در این جلسه حضور پیدا نکردند و به همین علت ، ریاست جلسه امروز به بنده واگذار شده است.

عصر کاسپین/ نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سال نو متقارن با حلول ماه مبارک رمضان است افزود: در این ماه درب های رحمت الهی به سوی بندگان باز می شود و این ماه آوردگاه استجابت است و خداوند متعال را شاکریم که یک بار دیگر توفیق حضور و درک این ماه عزیز را برای همه ما فراهم کرد.

وی به ارتحال ملکوتی آیت الله رودباری در روزهای نخست سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال جاری خبر درگذشت آیت الله رودباری همه ما را به سوگ نشاند و این ضایعه را خدمت تمامی مردمان گیلان زمین بالاخص بیت معظم له تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

وی با اشاره به اینکه شهر رشت مدت ها دچار ضعف مدیریتی بوده است تصریح کرد: در نوروز سال جاری تلاش شد تا فضای شهر برای استقبال از نوروز و حضور گردشگران مهیا شود و چنانچه کم و کاستی هایی نیز وجود داشته، امیدوارم با تلاشی مضاعف برطرف شود.

عزیزی با تاکید به اینکه هرگونه تجمع در مورد وضعیت ۶۵۰ نفر از نیروهای شهرداری رشت مورد پذیرش نیست بیان کرد: در شرایطی که تمام مجموعه شورا و شهرداری رشت و استاندار و فرماندار محترم و حتی دستگاه قضا با جدیت پیگیر رفع این مشکل هستند ، انجام چنین تجمعاتی قابل توجیح و پذیرش نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 3 =