نشست مشترک مدیردرمان تامین اجتماعی استان با مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

0 17

مهندس جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضوردر محل مدیریت درمان با دکتر ابراهیمی مدیردرمان و جمعی از همکاران دیدار و گفتگو نمود.

عصر کاسپین/ در این دیدار که به منظور هم اندیشی برای توسعه کمی و کیفی درمان تامین اجتماعی استان مثل توسعه تخت های بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ، ارائه خدمات جدید در مراکز درمانی و پروژه های رفاهی کارکنان تشکیل شد.

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  خدمات درمانی تامین اجتماعی را برای جامعه کارگری و مردم نیازمند بسیار با ارزش دانست و اظهار داشت توسعه خدمات درمانی  مراکز درمانی تامین اجتماعی یکی از خواست های  مهم  مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان استان است. 

در ادامه این دیدار دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه بزرگترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی عدالت محوری است اظهار داشت با تمام توان تلاش می شود تا با برقراری عدالت اجتماعی در میان بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارکنان سطح اعتماد به مدیریت درمان استان افزایش یابد.

شایان ذکر است که در این دیدار مهندس کوچکی از فضای فیزیکی ستاد مدیریت درمان استان بازدید  نمود وضمن گفتگو با همکاران تاکید نمودباید با توجه به تعداد زیاد کارکنان و مراجعین نسبت به تامین فضای فیزیکی مناسب در ساختمانی جدید اقدام گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − چهارده =