رفتارهای تقابلی و اشتباهات گفتاری سبب تضعیف جایگاه شورا می شود

0 16

رئیس شورای شهرستان رشت با اشاره به موضوع واگذاری املاک شهرداری به این شورا، گفت: این موضوع درست نبوده و رفتارهای تقابلی و اشتباهات گفتاری سبب تضعیف جایگاه شورا می شود.

عصر کاسپین/ مجید عزیزی با اشاره به صبحت های بیان شده از سوی رئیس شورای شهر رشت در جلسه روز گذشته شورا، اظهار کرد: ادعای واگذاری یکی از املاک شهرداری و دریافت هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی برای شورای شهرستان درست نبوده و تمام تجهیزات و امکانات موجود در ساختمان مذکور متعلق به شهرداری بوده و برچسب اموال شهرداری رشت را دارا است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه این مجموعه صرفاً جلسات این شورا را همانند ادوار گذشته به صورت ماهانه در مکانی متعلق به شهرداری برگزار می‌کند، اظهار کرد: شهردار رشت هیچ گونه تخلف سازمانی در این رابطه مرتکب نشده است.

عزیزی تأکید کرد: شورای شهرستان یک نهاد فرادستی است که در راستای ارتباط بین مدیران اجرایی شهرستان با نهاد شورایی در سطح شوراهای شهر و روستا رشت شکل گرفته و فعالیت می‌کند که بدیهی است مکانی در خور و شایسته این جایگاه در نظر گرفته شود.

وی با ابراز تأسف از مطرح کردن موضوعات خلاف واقع که افکار عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر نیاز به تعامل و همکاری همه اعضای شورا را که این مشارکت‌ها برای مردم و به‌نفع مردم خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در ادامه افزود: چنین اشتباهات گفتاری و رفتاری تقابلی باعث تضعیف جایگاه شورا شده و انسجام، یکدلی و تمرکز اعضای محترم شورا و مدیریت شهری را برای ارائه خدمت هر چه بهتر به شهروندان و نظام مقدس جمهوری اسلامی به چالش می‌کشد.

عزیزی با بیان اینکه شورای شهرستان به دنبال تعامل و همکاری در راستای مأموریت‌های محوله است، افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در همین ساختمان شورای شهر رشت دفتری در اختیار دارم و نیازی غیر به استفاده از ساختمان شورای شهرستان رشت نیست.

وی اضافه کرد: ساختار شورای شهرستان بر این است که باید جلسات در یک مکان ثابت برگزار شود از همین رو از شهردار محترم درخواست کردم این مکان را با مجوز شورا در اختیار شورای شهرستان قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =