درخواست دلخوش از رئیس‌جمهور برای ارایه لایحه اصلاح حقوق و دستمزد به مجلس

0 14

نماینده مردم صومعه سرا از رئیس جمهور خواست که هر چه سریع تر لایحه اصلاح حقوق و دستمزد کارکنان دولت را به مجلس ارایه کند.

عصر کاسپین/ سیدکاظم دلخوش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتقادمان این است که رئیس جمهور در تمام دوران کار خود تا به امروز هم حریم ها را رعایت کردند، هم بی حاشیه بودند و هم دلشان می خواهد برای کشور و مملکت کار کنند.

وی افزود: نکاتی را که تذکر می دهیم به زیرمجموعه دولت است که باید این اصلاحات انجام شود.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به اینکه لایحه خدمات کشوری را در دوره هفتم مجلس شروع کرده و در دوره هشتم تمام کردیم، گفت: آقای رئیس جمهور لایحه مدیریت خدمات کشوری برای حقوق و دستمزد آن زمان بود. امروز این لایحه به درد نمی خورد و کارکنان دولت انتظار دارند که سریع تر لایحه اصلاح حقوق و دستمزد کارکنان دولت را به ما ارائه کنید. چرا که کارمندان برای معیشتشان مشکل دارند.

دلخوش بیان کرد: دستگاه های اجرایی کاری نکنند که مردم فردا بگویند خدا پدر قبلی ها را بیامرزد. هیات تطبیق مصوبات با پیگیری نمایندگان به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اشکال گرفت و ان شاءالله دولت به حقوق بازنشستگان توجه کند و به دادشان برسد.

نماینده مردم صومعه سرا گفت: آقای رئیس جمهور دستور دهید قانون بودجه اجرایی شود. سه ماه گذشت و اجرایی نشده و بانک ها تسهیلات نمی دهند. صندوق کارآفرینی امید نسبت به دادن تسهیلات دچار مشکل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =