برگزاری جلسه مشترک پیگیری پروژه‌های شهری و جذب اعتبارات ملی با حضور نماینده مجلس

0 10

جلسه پیگیری پروژه‌های شهری، پروژه حمل و نقل ریلی و جذب اعتبارات ملی با حضور کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، معاون معماری و شهرسازی، رئیس سازمان عمران و مدیر منطقه چهار شهرداری رشت برگزار شد.

 

عصر کاسپین/ جلسه پیگیری پروژه‌های شهری نظیر پروژه حمل و نقل ریلی و جذب اعتبارات ملی، با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، محمد حسین خیابانی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، رضا ویسی معاون معماری و شهرسازی، میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و مریم گل احضار مدیر منطقه چهار شهرداری رشت برگزار شد.

 

جبار کوچکی‌نژاد نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این جلسه عنوان کرد: برای جذب اعتبارات دولتی و پیگیری اعتبارات پروژه خط حمل و نقل ریلی شهر رشت در وهله اول باید طرح و مشاور پروژه مشخص شود تا بتوانیم این پروژه را به مرحله اجرا درآوریم.

 

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از سرپرست شهرداری رشت خواستارم تا در خصوص جذب اعتبارات دولتی بازآفرینی و جذب قیر رایگان که مقدمات آن قبلا فراهم شده است، برنامه‌ریزیهای لازم را انجام دهند و موانع پیش رو را از میان بردارند‌، زیرا در غیر اینصورت بستر لازم برای جذب اعتبارات ملی در سال آینده فراهم نمی‌شود.

 

جبار کوچکی‌نژاد همچنین پیگیری بحث ماده ۱۴ پروژه فاضلاب خیابان سحرخیز و جذب اعتبارات دولتی و تسریع در فرآیند بروکراسی آن توسط شهرداری را خواستار شد.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت نیز در این جلسه کمک و همراهی نمایندگان مجلس با مدیریت شهری را در روند اجرای پروژه‌ها و سرعت بخشیدن به آنها بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: شهرداری رشت برای جذب اعتبارات ملی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =