تلاش‌های مستمر برای بازگرداندن سراوان به طبیعت استمرار دارد

0 13

استاندار گیلان و فرماندار رشت با حضور در بخش سنگر رشت، ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی عام المنفعه و دیدار چهره به چهره با مردم در قالب میز خدمت در نماز جمعه مشکلات را بررسی و بر اهتمام جدی مدیران برای بازگرداندن سراوان به طبیعت تأکید کردند.

 

عصر کاسپین/ اسدالله عباسی استاندار و امام پناهی فرماندار رشت با حضور در بخش سنگر رشت، ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی عام المنفعه و برپایی میز خدمت در نماز جمعه، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کرد.

 

در این بازدیدها که احمدی سنگری یکی از نمایندگان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، فرماندار رشت و مسئولان محلی، دکتر عباسی استاندار را همراهی می‌کردند، مشکلات حوزه‌های مختلف بررسی شد.

 

نماینده عالی دولت در گیلان در بازدید از مسیر رشت به سنگر ( از طریق میدان امام علی(ع)) و گفت و گو با مردم منطقه، گفت: به منظور رسیدگی مطالبات مردم بخش سنگر امروز در این منطقه حاضر شدیم تا از نزدیک مشکلات را بررسی و در جریان آخرین وضعیت پروژه های اجرایی این بخش قرار بگیریم.

 

دکتر عباسی افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز و تعریض جاده رشت به سنگر در دستور کار قرار گرفته و باید تسریع شود.

 

وی با اشاره به بازدید خود از پل‌های ارتباطی مناطق خمامرود و سروندان بخش سنگر رشت، بیان کرد: تسریع در اتمام این دو پروژه پل ارتباطی برای رفاه حال مردم منطقه مورد تاکید است.

 

استاندار گیلان همچنین با حضور بر مزار شهدای بخش سنگر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، به صورت چهره به چهره با مردم سنگر در قالب میز خدمت دیدار کرد و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندار و مسئولان محلی مشکلات و مسائل نمازگزاران و حاضران در محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه را بررسی و در نماز جمعه این بخش شرکت کرد.

 

وی در جمع نمازگزاران جمعه بخش سنگر رشت گفت: خدمت بی منت به مردم از سوی دولت سیزدهم که برآمده از عزم و اراده مردم است، وظیفه همه مسئولان است.

 

دکتر عباسی تاکید کرد: کارهای بسیاری از گذشته باقیمانده که باید برای حل مشکلات و رشد و پیشرفت گیلان بیش از پیش و بصورت جهادی، میدانی و شبانه روزی کار کرد.

 

وی اظهار کرد: مسئولان دولت انقلابی و مردمی آیت الله دکتر رئیسی خود را از بطن مردم می‌دانند و از این رو باید تمام قد در خدمت مردم باشند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات ساماندهی زباله های سراوان گفت: کنترل شیرابه زباله های موجود در سراوان و توسعه خطوط پردازش سایت لاکان و راه اندازی خط ۳ و ۴ آن به زودی تحویل می شود.

دکتر عباسی خاطرنشان کرد: همانطور که به مردم قول داده ایم تا پایان سال ۱۴۰۱ جنگل های سراوان را به طبیعت بازمی‌گردانیم.

وی همچنین از تسریع در اجرای عملیات روند تثبیت، ساماندهی و امورات مرتبط با پسماند سراوان خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیران و متولیان امور بر این است تا مردم سراوان بتوانند شاهد هوای پاک و لطیف طبیعت و جنگل های این منطقه باشند.

 

استاندار گیلان و فرماندار رشت پس از حضور در نماز جمعه سنگر، همگام با نمازگزاران جمعه این بخش در راهپیمایی ضداستکباری در محکومیت اقدامات و دشمنی های رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

 

دکتر عباسی و دکتر امام پناهی در بخش پایانی سفر خود به بخش سنگر در روستای قاضیان در حاشیه رودخانه سفیدرود این بخش حاضر شدند و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم در خصوص حریم رودخانه و ساخت و سازها، به فرماندار رشت و بخشدار سنگر دستور داد طی جلسه ای راهبردی با حضور مردم و مسئولان، مشکلات مردم قاضیان را در چارچوب قانون به نفع مردم تعیین تکلیف کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − چهار =