تایید فیلتر دایمی اینستاگرام و واتساپ/ زارع‌پور: پلتفرمی که قوانین جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی شناسد بستر مناسب برای کسب و کارها نیست

0 11

وزیر ارتباطات گفت دو روز است که محدودیتی درباره اینترنت نداریم؛ فقط پلتفرم‌ها مسدود هستند، فعلا تصمیمی درباره اینستاگرام گرفته نشد، کسب و کارها روی پلتفرمی که قواعد کشور را رعایت نمی‌کنند نروند.

عصر کاسپین/ وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اعلام کرد هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارتی که اپراتورهای همراه و ثابت از کاهش پهنای باند برایشان ایجاد شده فعلا ندارند اما برنامه‌هایی برای جبران خسارت خواهند داشت.

عیسی زارع‌پور در پاسخ به این سوال که قرار است برنامه ویژه‌ای برای همکاری با یاندکس داشته باشیم گفت: امکان ویژه‌ای برای یاندکس در نظر نگرفته‌ایم و هر پلتفرمی که قواعد ما را رعایت کند، می‌تواند فعالیت کند.

زارع پور تاکید کرد: اینستاگرام اگر به قواعد ما و خودش درباره تجارت اسلحه و دعوت به خشونت پایبند باشد، مشکلی برای فعالیت ندارد.زارع‌پور در پاسخ به این سوال که رئیسی گفته بود اینستاگرام رو نمی‌بندیم، اما بست، گفت وقتی پلتفرم قواعد رو رعایت نمی‌کند در سیاست‌ها تجدیدنظر می کنیم.

طبق گفته زارع پور دو روز است که محدودیتی درباره اینترنت در کشور نداریم و فقط همان پلتفرم‌ها مسدود هستند.زارع‌پور در پاسخ به این سوال که اینستاگرام دیگر برنمی‌گردد: گفت فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده است.وزیرارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا قرار است روبیکا جایگزین اینستاگرام شود گفت: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.زارع‌پور در نهایت توصیه کرد باز هم توصیه کرد کسب و کارها روی پلتفرمی که قواعد کشور را رعایت نمی‌کنند نروند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =