سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:سیزدهم آبان، یادآور جوشش برخاسته از دانش و بینش مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار زمانه است

0 13

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: سیزدهم آبان، یادآور جوشش برخاسته از دانش و بینش مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار زمانه است.

عصر کاسپین/ دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن ۱۳آبان ماه و روز دانش‌آموز را  گرامی داشت.

 

در متن پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

 

سیزدهم آبان هرسال یادآور جوشش برخاسته از دانش و بینش مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار زمانه است که با روشنگری‌های مدبرانه و حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در۱۳ آبان ۱۳۴۳ در مدرسه فیضیه قم رقم خورد و در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ماندگار شد.

 

شهادت جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۷ در راه بیان خواسته‌های برحق ملت ایران  و به عجز کشاندن حکومت دست نشانده استبدادی و همچنین اقدام دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ با سلاح ایمان و بصیرت، همگی نشان از روحیه انقلابی فرهیختگان ایران اسلامی دارد.

امروز صاحبان اندیشه و خرد با تخصص همراه با تعهد و با روحیه انقلابی و  ولایت پذیری در حال  عبور از مرزهای دانش نوین بشری هستند که این مهم برای دشمنان کشور عزیز ایران قابل پذیرش نیست و باعث کینه‌توزی شدید آنان علیه جامعه دانش‌آموزی و دانشجویی کشور شده است.

امروز تکلیف سنگینی بر دوش اصحاب علم و دانش به‌ویژه دانشگاهیان و دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌ باشد تا مسیر علم و اخلاق را توأمان با ایمان و اخلاص و در مسیر الهی در پیش بگیرند تا مبادا گزندی بر پیکره کشور عزیز ایران اسلامی وارد شود.

 

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  ۱۳ آبان، روز دانش آموز  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، توفیقات روزافزون را برای جامعه ایران اسلامی از خداوند منان آرزومندم.

 

دکتر حیدرعلی بالو

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =