محتوای پیام های مدیریت مصرف، بسیار مهم است

برنامه ها و پیام های استفاده بهینه از نعمات خدادادی برای اثربخش بودن باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد.

عصر کاسپین/ بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق و سایر امکانات و مواهب الهی بسیار مهم است و باید با استفاده از برنامه های مدیریت مصرف، این فرهنگ را نهادینه کنیم.

وی افزود: در نهادینه کردن استفاده بهینه از تمامی داشته ها، آنچه که بیش از همه ضرورت دارد محتوای پیام ها و برنامه های مدیریت مصرف است.

داراب زاده تصریح کرد: محتوای برنامه ها و پیام های مدیریت مصرف، باید ساده، آسان، اثرگذار، منظم، منسجم، مستمر و بر اساس اقشار مختلف جامعه تهیه شود تا نتیجه لازم را به همراه داشته باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برنامه های مدیریت مصرف نباید محدود به موضوع، زمان و اقشار خاصی باشد و باید به صورت مستمر و فراسازمانی، اجرا و پیاده سازی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + چهارده =