استفاده از توان مدیریت فنی و مالی یک شرکت دولتی جهت ارتقاء کیفی و کمی خدمات تصویربرداری با تعرفه دولتی در پورسینا

0 13

دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات تصویربرداری با تعرفه دولتی در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت، از توان مدیریت فنی و مالی یک شرکت دولتی بهره‌مند می‌شود.

عصر کاسپین/ سال‌ها است که بیماران مراجعه کننده به بخش تصویربرداری مرکز آموزشی و درمانی پورسینا علیرغم زحمات فراوان پزشکان و پرسنل از کمیت و کیفیت انجام خدمات و ارائه جواب گزارشات تصویربرداری ها ناراضی هستند و از طرفی پزشکان و پرسنل نیز در زمینه عدم دریافتی مناسب علیرغم حجم بالای فعالیت رضایت ندارند لذا دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت برون رفت از این وضعیت اقدام به بهره‌گیری از یک شرکت دولتی نموده است.

 

شرکت مپنا در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به تاسیس شرکت دولتی تبسم نموده است که سال‌ها است در زمینه توسعه خدمات تصویربرداری (طراحی، ساخت، تجهیز و بهره برداری و راهبری مرکز تصویر برداری)در بخش دولتی فعالیت دارد.

 

 این شرکت با تجربه چندین ساله خود در بیش از ۳۰ مرکز آموزشی درمانی کشور با توجه به توان مالی و تجربیات مدیریتی و فنی خود ضمن افزایش کمی و کیفی خدمات در افزایش کارایی و خدمت رسانی بهتر بخش های تصویربرداری و در نتیجه افزایش رضایتمندی بیماران، پزشکان و همکاران اقدام نموده است.

 

 قابل ذکر است ارائه کلیه خدمات با تعرفه دولتی است، مأموریت این شرکت افزایش خدمت رسانی در بخش و استفاده از توان حداکثری پرسنلی با رعایت موازین فنی و قانونی است.

 

در کنار توسعه بهینه شدن خدمات آموزشی، ارائه خدمات درمانی مناسب نیز باید به صورت شبانه روز در تمام ایام هفته انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + هشت =