دستگیری عاملان ربایش دختر ۱۳ ساله انزلیچی در خرمشهر!

0 16

سرهنگ مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عاملان ربایش دختر ۱۳ساله اهل و ساکن این شهرستان در شهر خرمشهر استان خوزستان خبر داد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عاملان ربایش دختر ۱۳ساله اهل و ساکن این شهرستان در شهر خرمشهر استان خوزستان خبر داد.

سرهنگ مهدی نجفی‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: چند روز گذشته در پی اعلام ربایش دختری ۱۳ ساله در یکی از خیابان‌های شهر بندرانزلی، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آدم‌ربایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات شبانه‌روزی و بررسی سرنخ‌ها و ادلّه موجود و کارشناسی صورت گرفته عاملان ربایش این دختر در شهرستان خرمشهر شناسایی شدند، ادامه داد: متهمان این پرونده که یک خانم ۴۷ ساله و پسر ۱۵ ساله‌اش هستند در اقدامی غافلگیرانه با همکاری پلیس خرمشهر در مخفیگاهشان در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از پیدایش دختر ۱۳ ساله در مخفیگاه متهمان خبر داد و بیان داشت: متهمان به همراه این دختر به شهرستان بندرانزلی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در اعترافات خود عنوان کردند با شگرد طرح دوستی از طریق فضای مجازی، این دختر را اغفال و او را ربوده‌اند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان نظارت والدین بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود: ارتقاء سطح دانش و آگاهی اجتماعی خانواده‌ها در حوزه فضای مجازی در کاهش آسیب‌پذیری فرزندان بسیار اثرگذار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =