دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد / وضعیت امروز نتیجه‌عدم مدیریت درست آقایان است

0 16

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه ۹۰ درصد منابع ارزی در اختیار دولت است، گفت: آیا دولت توانسته با مدیریت خود، باعث عدم نگرانی مردم از آینده شود؟

عصر کاسپین/ سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ناظر بر آیین نامه داخلی و قانون اساسی گفت: گزارشات امروز مجلس و دولت هیچ نتیجه‌ای جز گرفتن وقت مردم و نمایندگان نداشت.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم افزود: ۹۰ درصد ارز خارجی کشور از محل صادرات پتروشیمی، فروش نفت و سایر منابع در اختیار دولت است و وضعیت امروز نتیجه‌عدم مدیریت درست آقایان است، آیا دولت توانست به شکلی سیاستگذاری کند که مردم نگران آینده نباشند؟

وی تصریح کرد: وقتی یک شبه کالاها گران می‌شود همه به دنبال تبدیل منابع خود به ارز هستند، اما دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد! ولی این حرف‌ها هیچکدام جواب مردم نیست و اگر قانون نیز لازم است کمیسیون اقتصادی موظف است طرحی را تدوین و در مجلس مطرح کند و به دولت برای مدیریت درست کمک نماید.

وی در پایان تاکید کرد: اگر به همین منوال پیش برویم، شاهد خواهیم بود که همه چیز از جمله دلار، گرانتر می‌شود و مدیریت بازار به هیچکس پاسخگو نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + پانزده =