جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده زندانیان شهرستان رشت برگزار شد

0 13

در راستای ضرورت جهاد تببین، جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده های زندانیان شهرستان رشت برگزار و ۳۰۰ میلیون ریال کارت هدیه اهدا گردید.

عصر کاسپین/ جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده های زندانیان و خیرین برگزار گردید .

محمدی اصل مدیر کل زندان های استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های دهه مبارک فجر امسال در مجموعه سازمان زندان ها را با محوریت دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت : یکی از بزرگترین و اصلی ترین ارمغان انقلاب سرنگونی نظام دیکتاتوری و جایگزینی نظام مردم سالاری دینی است و مردم متحد ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب توانستند رژیم سلطنتی پهلوی را ساقط کنند و نظامی مردمی مبتنی بر قوانین اسلامی، با رهبری ولی فقیه بنا دارند.

مدیر کل زندان های استان گیلان دهه مبارک فجر را بهترین فرصت در محوریت قرار دادن جهاد تبیین دانست و گفت : وظیفه ما است که دستاوردهای بی نظیر انقلاب را که بر گرفته از شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی است را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه با اولویت های مشخص شده از سوی ریاست سازمان زندان های کشور به اشتغال نیز توجه ای ویژه شده است افزود، با ایجاد کارگاها، سوله های اشتغال ، دعوت از کارآفرینان و حضور دیگر نهادها و حمایت های همه جانبه مقامات قضایی منجر گردید که زندانیان چه در داخل زندان و چه خارج از زندان مشغول به کار شده و حقوق ماهیانه ثابت نیز دریافت کنند.

در ادامه محمدی اصل از سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ، خیرین ،مقامات قضایی و مرکز مراقبت بعد از خروج زندانهای گیلان در همیاری و همکاری برای برگزاری هر چه با شکوهتر این جشن تشکر و قدردانی کرد و گفت : همگی باید هم قسم شویم تا دستاورد های انقلاب را مانا نگه داریم و دسیسه ها و اهداف شوم دشمنان را خنثی سازیم به سخنان خود پایان داد .

در پایان مراسم ضمن دیدار چهره به چهره خانواده زندانیان با مدیر کل زندان های گیلان ، ۳۰۰ میلیون ریال کارت هدیه به خانواد ها اهدا گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =