نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی

0 30

نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در تاریخ ۲۹ خرداد ماه۱۴۰۲ در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

عصر کاسپین/ این همایش با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. دکتر زلفی گل در این همایش در خصوص ضرورت استفاده از فناوری های نو تأکید کرده و افزود: استفاده از فناوری‌های نو هم ضرورت است و هم نیازمند ضوابط مشخصی است که در این راستا، اداره کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم باید دستورالعمل مشخصی را تدوین و به دانشگاه‌ها ارائه کند.

ترکیب آموزش سنتی و هوشمند، ضرورت استفاده از آموزش هوشمند در آموزش عالی، تأکید بر امنیت اطلاعات هوشمند در آموزش عالی، تغییرات در شیوه آموزش، خطر تکیه بیش از ضرورت بر هوش مصنوعی در پژوهش از جمله مباحثی بود که دکتر زلفی گل به آن اشاره کرد.

در این مراسم مهندس سینا سید جودت مدیر فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری گیلان به عنوان نماینده این سازمان در این همایش حضور یافت.

در این مراسم، از مدیران فناوری اطلاعات و آن دسته از دانشگاه‌ها که به پنجره هوشمند خدمات دانشگاهی متصل شده اند و مدیران برگزیده مراکز آپا نیز تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.