تاج شهرستانی در اختتامیه دومین رویداد جنگل بارانی اعلام کرد: هنـر بهترین ابزار برای انتقال احساسات و باورهاست

0 44

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در اختتامیه دومین رویداد جنگل بارانی که به مناسبت بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد اظهار داشت:هنر بهترین ابزار برای انتقال باورها ، احساسات و فلسفه حاکم بر زندگی است.

عصر کاسپین/ رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با ذکر اینکه این رویداد هنری به مناسبت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار میشود گفت: شرح عظمت حماسه میرزاکوچک خان و یارانش در کلام نمیگنجد و معتقدیم باید به ماندگاری این برگ تاریخی و پرافتخار شهر رشت بیش از اینها پرداخته شود و برای نسلهای آینده ماندگار شود.
تاج شهرستانی در این همایش که با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت، همچنین مسئولانی چون .. سرهنگ…. نیازمند… حجت الاسلام پوریوسف دبیر جبهه فرهنگی، اسکندری رئیس بنیاد شهید رشت، جمعی از هنرمندان صنعت سینما ، داوران جشنواره و اصحاب رسانه تشکیل شد همراهی شهردار رشت و تلاشهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی را شایسته تقدیر دانست.
وی توضیح داد: از داشته های هنری شهر رشت و استان هنرپرور گیلان نباید غافل ماند و در این جمع هنرمندانی چون استاد انوش نصر، استاد میرمعنوی و دیگر عزیزانی حضور دارند که در عرصه های ملی چهره هایی محبوب هستند.
وی ضمن قدردانی از رسانه های حاضر اظهار کرد: حمایت های درآمدی و بیمه ای برای دو قشر هنرمند و رسانه، اصل مهمی است که امیدواریـم با حمایت تصمیم گیران این عرصه به آن پرداخته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.