انتقاد تند دلخوش از وزیر ارتباطات؛ سرعت و قیمت اینترنت و کیفیت خطوط تلفن همراه مورد انتقاد مردم است/ با هک سامانه ها امنیت اطلاعات مردم به خطر افتاده

0 9

سیدکاظم دلخوش، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به هک‌های صورت گرفته در روزهای اخیر، گفت: من از وزیر ارتباطات سوال می‌کنم این چه وضعیتی در کشور است؟ در فضای سایبری؛ سایت وزارت نفت، بانک ملت، اسنپ فود و بعضی از دستگاه‌های دیگر به راحتی هک می‌شود، وزیر ارتباطات باید توجه کند که در چنین شرایطی امنیت اطلاعات مردم به خطر افتاده و می‌بایست در این خصوص پاسخگو باشد.

عصر کاسپین/ دلخوش با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و آرامش مردم در فضای مجازی اظهار داشت: مردم امیدوار بودند با در دسترس قرار گرفتن پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی، امنیت اطلاعات آنان حفظ شود، اما شاهد آن هستیم که حتی در همین پیام رسان‌ها نیز پیام‌های جعلی و فیشینگ اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به صورت مکرر شاهد ارسال انواع پیامک‌های جعلی به مردم توسط کلاهبرداران اینترنتی هستیم، گفت: عجیب است که پیامک‌های این چنینی اگرچه مدل مشخصی دارند، اما هرگز در تور فیلترینگ هوشمند پیامک‌ها قرار نمی‌گیرند و این موضوع باید بررسی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان همچنین با انتقاد از کیفیت خطوط تلفن همراه، تصریح کرد: متاسفانه ارتباطات مردم در تلفن‌های ثابت و همراه دچار مشکل و اختلال است. مردم امروز به این فضا و امکانات و تجهیزات نیاز دارند، ولی ما کیفیت مطلوب مردم برای رسیدن به سطح مناسبی در جهان را تامین نمیکنیم.

سید کاظم دلخوش در پایان افزود: در خصوص وضعیت سرعت و قیمت اینترنت مردم به شدت ناراحت هستند، این ایجاد نارضایتی عمومی از سرعت و قیمت اینترنت باید مورد توجه قرار گیرد و در صورت ادامه این روند وزیر ارتباطات باید پاسخگوی سوال نمایندگان در خانه ملت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + سه =