دلخوش اصولگرای میانه‌رو و گزینه نزدیک به هر دو طیف سیاسی فعال در انتخابات مجلس

0 17

سید کاظم دلخوش، کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت و خمام، بدون شک به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین چهره‌های حاضر و یک کاندیدای اصولگرای میانه‌رو شناخته می‌شود.

عصر کاسپین/ دلخوش که در سوابق خود چهار دوره نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه صومعه‌سرا را در کارنامه دارد به‌واسطه سال‌ها فعالیت سیاسی به‌عنوان یک چهره اصولگرا و از سوی دیگر ارتباط کاری نزدیک با نوبخت و دیگر اعتدالیون، اکنون در بین فعالان سیاسی هر دو جریان اصولگرایان و اعتدالیون دارای مقبولیت نسبی است.

فارغ از مسئله ارائه یا عدم ارائه لیست و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای دراین‌رابطه، حتی در صورتی که دلخوش تصمیم بگیرد به‌صورت مستقل به کار خود در انتخابات ادامه دهد، در بین سیاسیون هر دو طیف سیاسی فعال در انتخابات مجلس جایگاه مناسبی دارد و احتمالاً از حمایت نسبی چهره‌های اثرگذار هر دو جریان برخوردار خواهد شد. به‌ویژه با توجه به اینکه لیست‌های انتخاباتی نیز اثرگذاری سال‌های گذشته را ندارند و در خصوص نحوه گزینش افراد حاضر در لیست‌ها نیز شائبه‌هایی مطرح می‌شود.

نام سید کاظم دلخوش به‌واسطه نطق‌ها و سوابقش در سطح کشور شناخته شده و از او یک نمانیده ملی ساخته است؛ چهره‌ای که می‌توان اثرگذاری او را در موضوعات مختلف به یاد آورد و همین موضوع بر مقبولیت او نزد فعالین سیاسی می‌افزاید و طبیعتاً نمی‌توانند به‌سادگی از کنار نام او بگذرند.

وی در طول سال‌های نمایندگی همواره پذیرای مراجعین خود بوده و با حضور میدانی، مشغول بازدید و پیگیری امور شهروندان بوده است. با تمام این موارد، باید منتظر برگزاری انتخابات باشیم تا مشخص شود نتیجه آرا چه خواهد بود و در نهایت چه گزینه‌ای بیشترین حمایت را به خود اختصاص خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =