سخنگوی ستاد انتخابات گیلان: نامزد‌های انتخابات برای راه اندازی ستاد تبلیغات مجازی باید مجوز دریافت کنند

0 18

نامزد‌های انتخابات برای راه اندازی ستاد تبلیغات مجازی باید مجوز دریافت کنند
دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت:نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط می‌توانند یک ستاد مجازی برای تبلیغات در حوزه انتخابیه خود داشته باشند.

عصرکاسپین/جواد شفیعی ثابت سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: نامزد‌های دولزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موظفند نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری برای ستاد تبلیغات مجازی خود و همچنین مشخصات مسئولان این ستاد را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و هیأت استانی اعلام و پیوند آن را در سامانه‌ای که وزارت کشور اعلام می‌کند ثبت نمایند.
وی تصریح کرد: ستاد تبلیغات مجازی نامزد‌های انتخابات باید با مرجعیت دامنه‌های*۷ و یا «ایران» و یا «دامنه‌های فارسی» باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان همچنین اضافه کرد:همه احزاب و تشکل‌های سیاسی دارای مجوز فعالیت مجازهستند در زمان قانونی تبلیغات در راستای ترویج و ترغیب عمومی اقدام به راه اندازی پویش سیاسی مجازی کنند.
جواد شفیعی ثابت با بیان اینکه تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها، هواداران، احزاب و تشکل‌ها در فضای مجازی محدود به زمان مقرر در قوانین و مقررات انتخابات است گفت: هرگونه فعالیت تبلیغاتی انتخابات ازسوی نامزد‌ها، خارج از زمان قانونی درفضای مجازی ممنوع است.
وی با تاکید بر اینکه نامزدها، طرفداران، احزاب و تشکل‌های حامی آنها به هیچ وجه مجاز به تبلیغات علیه نامزد‌های دیگر درفضای مجازی نیستند، افزود: همه مسئولیت‌های حقوقی و کیفری مترتب بر محتوای ارایه شده از سوی نامزد‌های انتخاباتی مطابق قوانین جاری کشور از جمله قانون جرایم رایانه‌ای و قانون مطبوعات با نامزد منتشر کننده محتوا و مسئول ستاد تبلیغات انتخابات در فضای مجازی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =