آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری نامزد خبرگان رهبری در گیلان: اینقدر دست در جیب خالی مردم نکنید

0 25

آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری نامزد خبرگان رهبری در گیلان در گفتگو با خبرنگار عصرکاسپین اظهار داشت:

عصر کاسپین، اختصاصی/ مکررا در طول مدت مسئولیت خطیری که به عهده بنده بود ، از مسئولین و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین ارشد استانی وبا حضور اعضای شوراها خواستم که جلسات مشترک و منظم به صورت چندماه یکبار برگزار گردد و مشکلات کلان و مهم استان بررسی ، هم فکری و هم افزایی شود تا در جهت رفع و کاهش مشکلات استان گامی برداشته شود .
اما متاسفانه علیرغم اصرارهای فراوانی که برای تشکیل جلسات این چنینی داشتم ، متاسفانه این مهم محقق نشد و حتی یک جلسه هم برگزار نشد.

ایشان افزودند: اصل این پیشنهاد ، دلسوزانه و برای رفع مشکلات جامعه است و علیرغم دغدغه های بسیاری که برای تشکیل جلسه و حل مشکلات استان داشتم متاسفانه همکاری های لازم صورت نپذیرفت.

اگر همکاری لازم صورت میگرفت و جلساتی این چنینی برگزار میشد ، گیلان میتوانست الگویی برای سایر استان ها باشد که مقامات ارشد استانی در کنار اعضای مجلس خبرگان به دغدغه های جامعه بپردازند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

بعضی از افراد یکی از نقدهاشون این است که اعضای مجلس خبرگان چرا به وضعیت معیشت و مشکلات مردم متعرض نمی شوند .
در حالی که اینگونه نبود و اعضای مجلس خبرگان نسبت به مشکلات وگرفتاری های مردم متعرض می شدند.
در همین اجلاسیه های قبل اعضای خبرگان با دعوت از مسئولین بلندمرتبه کشور از آنها پاسخ میخواستند.
در همین اجلاس قبل به یکی از مسئولین بلندپایه کشور گفتم” اینقدر دست در جیب خالی مردم نکنید ” .

آیت الله اشکوری با اشاره به حواشی های مصاحبه اخیرشان بیان داشتند: در مصاحبه اخیر از مشکلات و دغدغه های مردم گفتم که بعضی از رسانه ها گفتند که این حرف ها چه ارتباطی به وظایف اعضای خبرگان دارد ، در حالی که مشکلات و معیشت  دغدغه اصلی مردم است .
وظایف اعضای مجلس خبرگان برای همگان واضح و مشخص است .

ایشان با اشاره به وقت ۱۸ دقیقه ای مصاحبه که برای معرفی نامزدهای مجلس خبرگان در نظر گرفته شده بود ، افزودند: ترجیح دادم به جای معرفی خودم به بیان دغدغه ها و بازگو کردن مشکلات مردم بپردازم.

در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به اینکه در مجلس خبرگان رقابت معنا ندارد ، افزودند: شان خبرگان اجل از این حرف هاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =