اکبر فردوس کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه رشت و خمام : گیلان با همه ظرفیت ها به لحاظ مشکلات و چالش های موجود از توسعه عقب مانده است

0 41

اکبر فردوس کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به لحاظ پتانسیل و ظرفیت های منابع طبیعی همطراز با دو کشور اروپایی سوئد و نروژ عنوان کرد و گفت: طبق بررسی های علمی متعدد و با مطالعه آمایش سرزمینی ایران و گیلان متوجه شدم که این طرح دارای مشکلات و ایرادات اساسی است لذا با بررسی مجدد و رفع موانع و مشکلات موجود در طرح آمایش سرزمینی می‌توان گام های بلندی در توسعه گیلان برداشت.

عصرکاسپین /کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت، گیلان را دارای مردمانی خونگرم و مردم نواز دانست و تصریح کرد: این استان با همه ظرفیت ها به لحاظ مشکلات و چالش های موجود از توسعه عقب مانده است،.

وی ساماندهی پسماند شهری را شعار هر کاندیدا خواند و خاطرنشان کرد: تمامی کاندیداها از ادوار گذشته تاکنون وعده های زیادی در مورد ساماندهی،پسماند داده اند. اما با توجه به اینکه پسماند جمعیت کلان شهری و مردمان روستاهای اطراف را زجر می دهد، قبل از سفر مجموعه مدیران استانداری و شهرداری به مسکو جهت استفاده از،تجربیات سازماندهی زباله های شهری، پیشنهاد نصب دستگاه زباله سوزی توسط،دانشجویان و نخبگان دانشگاه شریف داده شد،‌ و به رئیس شورا گفتم که دانشجویان حاضرند به صورت رایگان این دستگاه را در گیلان نصب کنند.اما متاسفانه با عدم پذیرش و استقبال مجموعه مدیریت شهری روبرو شدیم.

حاج اکبر فردوس، دو رودخانه زرجوب و گوهر رود منشا خدمات ارزنده در ادوار گدشته عنوان کرد و افزود: متاسفانه این دو رودخانه به عنوان آلوده ترین رودخانه جهان باعث اذیت و آزار شهروندان در فصل سرما و گرماست.

وی موضوع ورود اتباع بیگانه به گیلان را یکی از دغدعه های مهم خود خواند و اذعان کرد:ورود این افراد به استان مصادف است با بیکاری،جوانان و ضربه به امنیت و معاش مردم ایران به خاطر همین موضوع با مراجعه به مجلس،به لطف خدا و به کمک نمایندگان مصوبه ای،صادر شد که ورود اتباع بیگانه به استان گیلان،‌مازندران و اردبیل مطلقا ممنوع اعلام شد‌

این کاندیدای مجلس،شورای اسلامی از حوزه انتخابی رشت و خمام گیلان را استانی پرفرقه عنوان کرد و گفت: گیلان یکی از استان‌هایی است که هموطنان ما از،دیگر استان‌ها به گیلان مهاجرت و این باعث شده که مدیریت شهری به مخاطره بیفتد. لذا باید فضایی ایجاد کنیم که از،حضور و اسکان بیش از حد افراد از دیگر استان‌ها به گیلان جلو گیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =