نعمت الله پژوهنده، در لیست حمایتی جبهه (امنا) گیلان قرار گرفت

0 26

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، جبهه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) لیست حمایتی خود در گیلان را اعلام کرد.

عصر کاسپین/ در فاصله کوتاهی که به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده جبهه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) بر اساس سیاست اصولی وحدت همه نیروها و معرفی شخصیت‌های تحول آفرین، کارشناس ، کارآمد و پاک دست و متعهد به ارزش‌های اسلامی و انسانی، با نظرخواهی از صاحبنظران و دبیران حزب،«نعمت الله پژوهنده» کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت و خمام را در لیست حمایتی خود قرار داد.

در لیست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اسامی جبار کوچکی‌نژاد، نعمت‌الله پژوهنده به عنوان نفر دوم و مهدی فلاح به عنوان نفر سوم از حوزه انتخابیه رشت و خمام، ولی داداشی حوزه انتخابیه آستارا،علیرضا تنهایی از حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر، حسن خسته‌بند از حوزه انتخابیه بندرانزلی، عباس صفایی از حوزه انتخابیه رودبار، علی حشمتی از حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر دیده می‌شود. رسول فرخی میکال حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل، سعید رحمت‌زاده حوزه صومعه‌سرا،نظر علی علیزاده از حوزه انتخابیه رودسر، املش و چابکسر، سید تقی موسویان حوزه انتخابیه فومن، شفت و محسن فداکار از حوزه انتخابیه لنگرود از دیگر داوطلبانی هستند که در لیست حمایتی امنا گیلان قرار گرفتند.

لیست شورای مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امنا که متشکل از چندین احزاب در کشور است ، نمایندگی آن در استان گیلان سعی کرده با سایر جبهه ها از جمله جبهه شورای وحدت و شورای ائتلاف یک نسبت ۸۰ درصدی مشترک داشته باشد.

شورای مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امنا، بر اساس فرم های ارزیابی ، ارزشیابی ، مصاحبه ها و میثاق نامه هایی که در دست داشتند سعی کردند اسامی کاندیداها را از نیروهای انقلابی با تفکرات انقلابی مشخص کنند.

در شهرستان رشت نیز سعی شده از لیست های جبهه شورای وحدت و جبهه ائتلاف ، ضمن اینکه جبهه شورای وحدت با مجمع یاران و گام دوم لیست مشترک داده است در استان گیلان هماهنگی ها لازم وجود دارد و قرار شد در هر لیستی دو نفر مشترک برای سه نفر شهر رشت مشخص شوند.

امید است مردم غیور گیلان بار دیگر در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند و حماسه ای دیگر را رقم بزنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + سیزده =