نقش پررنگ آقازاده در مقابله با مافیای اقتصادی و احیای واحدهای تولیدی گیلان همچون صنایع پوشش

0 20

سیدعلی آقازاده از معدود نمایندگانی در مجلس بود که به عنوان بازوی قدرتمند مردم توانست ضمن مقابله با مافیای اقتصادی، به احیای برخی واحدهای تولیدی گیلان کمک کند.

عصرکاسپین/گیلان با وجود اقلیم مناسب، منابع خدادادی طبیعی و سرمایه‌های انسانی مستعد از گذشته واجد شرایط فعالیت در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، ترانزیت و … بوده و در این راستا واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک در این استان ایجاد شدند که وجود ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت یک هزار و ۷۸۸ هکتار و اشتغال بیش از ۸۲ هزار نفر در سطح بیش از یک هزار و ۸۳۷ واحد صنعتی گویای این موضوع است.

اما روند زیان‌دهی، تخریب و تعطیلی واحدهای تولیدی گیلان با نامهری معدودی پایتخت‌نشینان و تصمیم‌گیری‌های اشتباه، سوء مدیریت، رانت‌خواری، باندبازی و مطامع شخصی عده‌ای در دهه ۸۰ رخ داد‌.

در این میان بی شک سردار سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از جمله معدود افرادی بوده که هیچگاه در برابر زیاده‌خواهی سودجویان و باندهای فرصت‌طلب کوتاه نیامده و با پیگیری‌های انجام شده توانسته با همراهی دیگر مسئولان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان بیش از ۵۴ واحد صنعتی راکد از جمله ایران‌برک، ایران‌پوپلین و پوشش را احیا کند.

تلاش‌های بسیاری برای احیای دوباره واحدهای تولیدی تعطیل و راکد استان صورت گرفته که جا دارد از این نماینده رشت و خمام قدردانی به عمل آید، زحماتی که به دلیل خضوع و فروتنی‌اش کمتر به زبان آورده است؛ همانگونه که در مراسماتی همچون نماز جمعه و… گوشه‌ای بین مردم می‌نشیند و همیشه از دوربین و خودنمایی می‌پرهیزد، در این موارد نیز هیچگاه نیامده بگوید فلان کار را من انجام دادم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 14 =