یادداشت مدیر دفتر حسنی نماینده رشت پیرامون شفاف سازی موضع نماینده درمورد سپیدرود

0 200

یادداشت/ مدیر دفتر ارتباطات مردمی صادق حسنی نماینده رشت؛ بنده ضمن عرض سلام خدمت مردمان فرهیخته و مهربان شهرستان رشت بعنوان خادمشان در دفتر جناب دکتر محمد صادق حسنی جوریابی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت جای دارد در خصوص شفاف سازی بحث اخیر رسانه ها پیرامون مواضع جناب دکتر حسنی در مورد تیم های استقلال و سپیدرود شهر باران مطالبی رو خدمت شما سروران ارجمند مطرح نمایم.

اولا من هم شفاف خدمتتان عرض کنم که یک پرسپولیسی دو آتیشه هستم و سپس عرض کنم که عاشقانه تیم سپیدرود عزیزم را دوست دارم، پس ایرادی نمیبینم که جدای علاقه به تیم شهرم به یکی از تیم های پایتخت هم علاقه مند باشیم.

جناب دکتر حسنی در اولین روزهای کاری آقای تن زاده در برنامه تلویزیونی شبکه باران رسماً اعلام کردند که آقای تن زاده با حمایت برخی از نمایندگان محترم مجلس دنبال سیاسی کردن تیم هستند و شفاف مخالفتشون رو با مالکیت آقای تن زاده اعلام کردند ولی بعد برخی از هواداران اعلام کردند که آقای تن زاده برای تیم کمک مالی آوردند و نیتشون کمک به تیم هست و این موضوع باعث شد که جناب دکتر به احترام هواداران سکوت کنند.

بعد از مدتی دیدیم که پیش بینی های جناب دکتر حسنی درست در آمد و عده ای از هواداران تیم آمدند خدمت دکتر و خواستار عزل مالکیت آقای تن زاده شدند و جناب دکتر حسنی هم تمام قد ورود کردند و با داشتن اسناد و مدارک و با توجه به اینکه آقای تن زاده به تعهداتشون عمل نکرده بودند در جهت پس گرفتن مالکیت تیم از ایشون گام برداشتند.
و سپس سوالی رو در همون زمان از وزیر محترم ورزش مبنی بر اینکه چرا به برخی تیم های پایتخت میلیاردها کمک میشود ولی تیم های شهرمان سپیدرود و داماش فراموش میشود را مطرح میکنند که در طی همین ماه وزیر محترم جهت پاسخگویی باید در مجلس حضور پیدا کنند.

و اخیرا با توجه به اینکه وزیر محترم کمک بسیار شایانی به تیم پرسپولیس کردند ولی به تیم استقلال کمکی نشد تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نیز خواستار کمک به تیم استقلال شدند و جناب دکتر حسنی هم یکی از امضا کنندگان این درخواست بود ولی متاسفانه برخی از دوستان با کم لطفی، تمام زحمات دکتر حسنی و عشقش به تیم سپیدرود را نادیده گرفته و خواستند با احساسات طرفداران عزیز این تیم با صلابت شهرمون بازی کنند.

انشاالله امیدوارم سپیدرود شهرمون رو با کمک شما مردم مهربان رشت بر فراز قله های پیروزی ببینیم و با حضور وزیر محترم ورزش در مجلس شورای اسلامی توسط طرح سوال جناب دکتر حسنی از ایشان، شاهد کمک های خاص وزارتخانه به تیم های سپیدرود و داماش باشیم.

میثاق عباس زاده جورشری
مدیر دفتر ارتباطات مردمی دکتر حسنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 10 =