سروش علیزاده ؛ تتمه هویت انسانی رشت را بر باد ندهید

0 159

عصرکاسپین/ سروش علیزاده ؛در اینجا فقط سگ هایی را می بینید که به دلیل بی مسوولیتی مدیر سازمان پسماند در فنسی بدون غذا و آب حبس شده اند. تا جایی که از گرسنگی مرده و به هم نوع خواری دچار شده اند. سگ هایی که مخلوق خداوند هستند و تحت حمایت حکومت جمهوری اسلامی ایران مانند تمام انسان ها و حیوانات دیگری که در این سرزمین زندگی می کنند.
می گویند سگ های معلول و کریه و زشت را با تماس های مردمی در مکانی که ساخته اند! نگهداری می کردند. می توانید سرچ کنید و بیانیه سازمان پسماند را بخوانید.اما در این فیلم و فیلم های قبلی شما سگ معلول کریه و زشت می بینید؟

در اینجا فقط سگ هایی را می بینید که به دلیل بی مسوولیتی مدیر سازمان پسماند در فنسی بدون غذا و آب حبس شده اند. تا جایی که از گرسنگی مرده و به هم نوع خواری دچار شده اند. سگ هایی که مخلوق خداوند هستند و تحت حمایت حکومت جمهوری اسلامی ایران مانند تمام انسان ها و حیوانات دیگری که در این سرزمین زندگی می کنند.

بررسی سازمان پسماند در زمان مدیریت علیرضا حاجیپور وظیفه رسانه ها و البته گزارش آن توسط کمیسیون بهداشت به رسانه ها و صحن علنی از واجب مسائل است و به قولی مدت هاست که این سازمان روی هواست! با تشکیل سازمان های پسماند مناطق عملا فقط همین وظیفه نگهداری و سرو سامان دادن به سگ ها باقی مانده بود که مدیر دارای ژن خوب و برادرزاده یکی از اعضا شورا به این شکل بی رحمانه و با جریحه دار کردن وجدان و افکار عمومی نسبت به زجر دادن و بدون آب و غذا نگهداشتن این حیوانات اقدام کرد تا برای دومین بار رشت شاهد چنین قتل عامی در زمینه کشتار سگ ها باشد.

این مدیر دارای ژن خوب که فاجعه رانش زباله سراوان و … و … را به لطف داشتن ژن خوب پشت سر گذاشته و کسی متعرض جایگاه او نشده است این بار نیز به لطف عمو و اعضای شورای شهر رشت و بهارمست سرپرست فوتبالی شهرداری رشت به سلامت بر همین منصب تکیه زده و یا ترفیع مقام خواهد گرفت؟

تک تک رفتار و گفتار و عملکرد اعضای شورای شهر رشت و سرپرست شهرداری را زیر نظر داشته باشید و در تاریخ ثبت کنید که در مورد این مساله و این جنایت چگونه برخورد کردند و آیا برای یک بار هم که شده در طول تاریخ شورای پنجم به نفع مردم و خواست مردم توجه نموده و می توانند از منافع خود و ژن های خوب شان بگذرند و مرهمی بر زخم ها و آلامی باشند که بر روح مردم رشت با این جنایت در حق حیوانات وارد کرده اند؟

آیا فرماندار محترم رشت در این مورد سکوت خواهد کرد؟

سازمان محیط زیست و دادستان محترم به عنوان مدعی العموم با خاطیان برخورد خواهد کرد؟

جواب این سوالات نشان خواهد داد که چه آینده ای برای ما و فرزندان مان در رشت ترسیم خواهد شد. آیا رشت جای خوبی برای زندگی خواهد شد و یا … و شک نکنید که وعده خداوند حق است: فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْراً یَرَهُ ، وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ شَرّاً یَرَهُ‏

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − دو =