حسین رضا پور؛ رسانه ها باید منعکس کننده مشکلات جامعه باشند

0 196

عصرکاسپین / یادداشت ، حسین رضاپور، دبیر کل جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر ؛ امروزه رسانه ها باید منعکس کننده مشکلات جامعه باشند و در کنار پرداخت به دعواهای سیاسی بیش از بیش مطالبات مردم و مشکلات آنها را منتشر کنند.
اقشار مختلف جامعه از بازنشستگان نهادهای مختلف تا فرهنگیان و … مطالباتی جدی دارند که رسانه ها در این زمینه نقش خود را بایستی بیشتر ایفا نمایند. رسانه پل ارتباط مردم و مسئولان است . بسیاری از مردم بلاتکلیف دریافت خودروهای خود از شرکت های خودروساز هستند و سال ها و ماه هاست پولشان بلاتکلیف شده و کسی پاسخگو نیست.
قیمت های سنگین اجاره بهای مسکن حتی اجاره نشینی در یک خانه ساده را نیز برای بسیاری از افراد به یک آرزو مبدل کرده است. ازدواج بسیاری از جوانان به دلیل شرایط اقتصادی ایجاد شده با مشکل مواجه شده است که نیازمند پرداخت بیشتری توسط رسانه هاست. جناح راست و چپ و تخریب شخصیت های سیاسی دیگر برای مردم جذابیت سابق را ندارد مردم امروز از صبح تا شام دنبال زیست خود هستند همه در تلاش هستند تا بتوانند در این شرایط سخت شرمنده خانواده خود نباشند. هرچقدر در خصوص تغییر در سبک زندگی و تجمل گرایی صحبت کنیم و یا بگوییم مردم فرهنگ زندگی را تغییر داده اند میبینید هشتاد درصد جامعه حتی در تامین نیازهای اولیه مثل سرپناه زندگی یعنی مسکن با مشکل جدی روبه رو شده اند
حقیر به عنوان کسی که خود را از جامعه رسانه ای کشور می دانم و همیشه قدردان زحمات رسانه ها و اهل قلم بوده ام درخواست جدی جهت انتقال مشکلات مردم از اهالی رسانه را دارم تا شاید گره ای از زندگی مردم باز کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + سه =