تصادف زنجیره‌ای در محور منجیل به رودبار

0 156

رئیس پلیس راه استان از جان‌باختن ۴ تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد ۱۱ دستگاه خودرو در محور “منجیل به رودبار” خبر داد.
عصرکاسپین/سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “منجیل به رودبار”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه کامیون کشنده ولوو حین تردد در محور منجیل به رودبار بعد از تونل به سمت رودبار با ۱۰ دستگاه خودرو دیگر برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده و ۲ سرنشین سواری دنا و سرنشین خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و سرنشین خودرو پیکان وانت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمدپور بیان داشت: علت این حادثه با توجه به زنجیره‌ای بودن آن، نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه در این حادثه اهمیت رعایت قوانین و مقررات برای همگان بیشتر مشخص می‌شود خاطرنشان کرد: یکی از علل شایع تصادفات به صورت زنجیر‌وار ناشی از عدم توجه به جلو است و رانندگان بر اساس ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهور وظیفه دارند حین رانندگی به طور کامل به جلو توجه داشته و از اعمالی که توجه راننده را سلب می‌کند به شدت پرهیز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هشت =