شرکت دانشگاه پیام نور مازندران در طرح کمک مؤمنانه در ماه رمضان

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران‌ گفت: اطعام‌دهی در ماه مبارک رمضان برای اقشار نیازمند توسط دانشگاه پیام نور اجرا خواهد شد.

0 77

سرپرستی مازندران/ محمود شیخ‌الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران امروز در دیدار با مسؤولان بسیج دانشجویی استان، اظهار کرد: حضور چشمگیر طلاب و دانشجویان بسیجی در میدان کمک به نیازمندان نشانگر تواضع و انعطاف معنوی است.

وی افزود: مشارکت ایثارگرانه دانشجویان بسیجی در کمک به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در دوره اخیر برخاسته از تفکر ناب بسیجی  و به برکت آموزه‌های دینی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

شیخ‌الاسلامی عنوان کرد: کشوری که از ایمان و باور عمیق برخوردار است، اخلاص و ایثارگری مردمانش در سطح جهان تجلی پیدا کرده است.

این مسؤول از اجرای طرح اطعام‌دهی ماه مبارک رمضان برای اقشار نیازمند جامعه از آمادگی دانشگاه پیام نور در این طرح خبر داد و الاسلامی تأکید کرد: ضروری است در دوره جدید چهره‌های ناب تفکر بسیجی در دانشگاه‌ها شناسایی شوند.

*اجرای طرح ۳۰ شب افطاری و سحری در ماه رمضان

سپس سیدامیر سادات کرمی مسؤول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: اجرای طرح اطعام‌دهی ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب افطاری و سحری  با هدف کمک به محرومان و نیازمندان هر محله را داریم‌.

وی خاطرنشان کرد: طی این ماه ۳۰ هزار بسته افطاری و سحری با مشارکت دانشجویان و دانشگاهیان در بین نیازمندان محلات توزیع می‌شود.

سادات‌کرمی بیان کرد: این طرح در قالب کمک مؤمنانه  و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری توسط قرارگاه دانشجویی رمضان سپاه استان اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =